Select the type of procedure
Commercial procurement
21472429
Status
Purchase has not taken place
Estimated value without VAT
351 870 MDL
Period of clarifications:
4 Sep 2025, 13:59 - 13 Sep 2025, 16:30
Submission of proposals:
13 Sep 2025, 16:30 - 26 Sep 2025, 16:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Lucrărilor de reparație a băilor și a sistemului de încălzire la Centrul de plasament pentru persoane vârstnice, persoane cu dizabilități din cadrul Direcției protecția persoanelor în vârstă și a persoanelor cu dizabilități a STAS-ului Strășeni din s. Micleușeni
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, str. Alexandru cel Bun 25
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
4 Sep 2025, 13:59
Date modified
26 Sep 2025, 16:30
Achizitii.md ID
21472429
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Purchase has not taken place
Date:
8 Sep 2025, 10:43
Question's name:
CS
Question:
Publica-ti Va rog F1 desfasurat ori Catalogul de preturi (fara pret)
Answer (9 Sep 2025, 13:32):
Va rog sspecificati despre ce desfasurari aveti nevoie
Date:
9 Sep 2025, 14:38
Question's name:
Clarificari
Question:
Aveti aici de construit niste bai simple dar ati bagat conditii de parca construiti vreun aeroport sau alt obiect strategic. Lasati-o mai moale dragii mei ca distrugeti concurenta. Ce fel de ISO pentru 3 banuti? Asa obiect poate fi efectuat de o firma incepatoare cu angajati buni in termeni si calitativ. Pentru 350 mii se cer disponibili 500 mii. Unde-i logica? Povestea veche-birocratie la maxim. Cat umblati voi cu hartoage s-ar putea efectua lucrarile usor. Cu atat mai mult ca suma obiectului cate sub incidenta la achizitii cu costuri mici care are o procedura simplificata. Voi din contra le complicati.
Answer (10 Sep 2025, 08:22):
Devizul de cheltuieli a fost supus verificărilor de către un specialist acreditat. Suma finala este inscrisă in avizul verificatorului.
Date:
10 Sep 2025, 10:28
Question's name:
CS
Question:
Prin ordinul Ministerului Finanțelor nr. 69 din 07-05-2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări , anexa 23 din documentația standart aveți obligația sa publicați forma 1 desfășurata, citim nota din anexa 23, deci cerem publicarea F1 desfășurată cu includerea tuturor consumurilor de resurse la fiecare poziție, menționam nu forma 5 ci 1 desfășurată. Acest fapt vi se impune și prin art. 37 din Legea 131. Noi cerem F1 desfășurată așa cum prevede documentația standart, Notă: Autoritatea contractantă trebuie să atașeze la caietul de sarcini, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz).
Answer (11 Sep 2025, 16:01):
O sa atasam in scurt timp si forma 1 desfasurat
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK