Select the type of procedure
Commercial procurement
21471760
1
Enquiry period
with
02.09.2025 15:14
to 15.09.2025 16:00
to 15.09.2025 16:00
2
Bidding period
with
15.09.2025 16:00
to 26.09.2025 13:00
to 26.09.2025 13:00
1 day left
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Bidding period
Estimated value without VAT
3 994 235,35 MDL
Period of clarifications:
2 Sep 2025, 15:14 - 15 Sep 2025, 16:00
Submission of proposals:
15 Sep 2025, 16:00 - 26 Sep 2025, 13:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Bidding period
Lucrări de reconstruire a gardului de împrejmuire al Cimitirului Central, pe porțiunea din str. Alexei Mateevici
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Alexei Mateevici,11
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
2 Sep 2025, 15:14
Date modified
10 Sep 2025, 9:53
Achizitii.md ID
21471760
MTender ID
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
gard cimitir f1 (caiet de sarcini desfasurat).pdf
gard cimitir f1 (caiet de sarcini desfasurat).pdf
Bidding Documents
-
2.09.25 15:14
2.anunț de participare_gard_modificat.signed.pdf
2.anunț de participare_gard_modificat.signed.pdf
Documents history
-
2.anunț de participare_gard_modificat.signed.pdf
2.anunț de participare_gard_modificat.signed.pdf
ID: 168d171f-b294-4f7a-92b8-9aba3fc36164
Bidding Documents
-
anunț de participare gard.pdf
anunț de participare gard.pdf
ID: 168d171f-b294-4f7a-92b8-9aba3fc36164
Bidding Documents
Bidding Documents
-
10.09.25 09:53
5.duae.doc
Documents history
-
5.duae.doc
ID: db5731c9-b8b6-4155-ae9c-ac6e78181ed6
Bidding Documents
-
5.duae.doc
ID: db5731c9-b8b6-4155-ae9c-ac6e78181ed6
Bidding Documents
Bidding Documents
-
10.09.25 09:53
Date:
4 Sep 2025, 15:01
Question's name:
Disponibilitatea de bani lichizi
Question:
Stimați membri ai grupului de lucru,
Vă rugăm să ne confirmați dacă, la punctul 16.21 din Anunțul de participare, se va accepta prezentarea disponibilității mijloacelor bănești obținute din mijloace de creditare (linie de credit).
Vă mulțumim!
Answer (5 Sep 2025, 13:51):
Stimați ofertanți,
În conformitate cu pct. 16.21 din Anunțul de participare, cerința privind disponibilitatea de bani lichizi se confirmă prin prezentarea unui extras de cont bancar, semnat și ștampilat de bancă, care atestă existența fondurilor disponibile la momentul depunerii ofertei.
Contractele de credit sau liniile de creditare nu substituie extrasul de cont și nu pot fi considerate, prin ele însele, dovadă suficientă a disponibilității lichidităților solicitate.
Date:
9 Sep 2025, 12:01
Question's name:
Anunt
Question:
Nu suntem deacord cu cerere - pentru fiесаrе contract similar executat апtеriоr, procesele-verbale de recep{ie а lucrarilor. Aceste documente trebuie si сопfirmе: 1 .Executarea luсrarilоr conform contractului si caietului de sarcini; 2.Finalizarea lucrlrilor in termenele stabilite; In proces de executie clar ca sunt obiectii care au NU AU FOST prevazute in Caiet de sarcini.DVS obligati sa avem ceva nereal.Totodata Sunt intrebari la modul de scrisori de recomandare.Daca Beneficiar a scris scrisoare vreo 2 ani in urma, ce trebue sa apelam si sa descriem din nou scrisoare ?? Totodata conform Legii NU AVETI DREPTUL DEPUNE LICHIDITATEA 115%. Facem impresia ca aveti un favorit, aceasta licitatia se face a doua oara. Va rugam frumos sa corectati cerintele, in caz contrar vom face apel cu cerere la ANSC referior cerintelor.MULTUMIM!
Answer (10 Sep 2025, 09:49):
1. Privitor la documentele ce confirmă executarea contractelor similare:
Autoritatea contractantă solicită prezentarea proceselor-verbale de recepție finală a lucrărilor, întrucât aceste documente sunt singurele care confirmă oficial executarea lucrărilor conform contractului și caietului de sarcini și finalizarea în termenii contractuali.
Observațiile/intervențiile apărute pe parcursul execuției nu exclud faptul că recepția finală s-a efectuat, ceea ce înseamnă că lucrările au fost acceptate de beneficiar.
2. Privitor la scrisorile de recomandare:
Nu se solicită ca beneficiarul să emită o scrisoare nouă, în cazul în care există deja una care confirmă executarea corespunzătoare a contractului.
3. Legea nr. 131/2015 nu stabilește un nivel concret al lichidității generale, autoritatea contractantă este în drept să stabilească indicatori financiari proporționali cu obiectul achiziției. Totuși, ținând cont de observațiile parvenite, autoritatea contractantă va opera modificări în anunțul de participare și în documentația de atribuire, reducând pragul lichidității generale la 100%.
4. Documentația de atribuire urmează a fi ajustată corespunzător și publicată în sistem.
Date:
9 Sep 2025, 12:10
Question's name:
Finantare
Question:
Sursa de finantare ONRL?
Answer (10 Sep 2025, 09:50):
Nu este clar la ce vă referiți, nu regasim în documentația noastră de atribuire așa specificație.
Date:
12 Sep 2025, 10:28
Question's name:
Sursa
Question:
Sursa de finantare va fi din capital propriu sau din Fond?
Answer (12 Sep 2025, 11:54):
Din surse proprii
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK