1
Enquiry period
with 12.08.2025 16:18
to 22.08.2025 10:00
2
Bidding period
with 22.08.2025 10:00
to 02.09.2025 10:00
3
Auction
03.09.2025 14:18
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 6 641 MDL
Period of clarifications: 12 Aug 2025, 16:18 - 22 Aug 2025, 10:00
Submission of proposals: 22 Aug 2025, 10:00 - 2 Sep 2025, 10:00
Auction start date: 3 Sep 2025, 14:18

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Lotul nr. 2 Tablă flipchart magnetică mobilă, pe roți şi accesorii
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Full name
Viorica Botnari
Contact phone
022 504831
Purchase data
Date created
12 Aug 2025, 16:03
Date modified
12 Aug 2025, 16:18
Estimated value (without VAT)
6 641 MDL
The minimum downward of the price
66,41 MDL
Achizitii.md ID
21466056
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Contract period
22 Sep 2025 16:08 - 30 Dec 2025 16:15
List of positions
1)
Title
2.1 Tablă flipchart magnetică mobilă, pe roți (90 x 120 cm) -Tip: tablă flipchart magnetică mobilă, pe roți, reversibilă; Dimensiune: lățime: 90 cm; lungime:120 cm; Suprafață magnetică permite atașarea de hârtii, notițe sau alte materiale cu ajutorul magneților, este adecvată pentru scrierea cu markere speciale pentru whiteboard. Tabla este față - verso, placa poate fi rotită la 3600. Mâner pentru fixarea plăcii la unghiul dorit. Suport pe roți cu mecanism de blocare. Include: raft pentru markere, 2 suporturi mobile pentru flipchart. Culoare suprafață: alb. CPV: 30192000-1 - Office supplies
Quantity: 4.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
2.2 Set markere pentru tablă - Tip: Marker pentru tablă (whiteboard), 4 culori/set; Culoare: negru, albastru, roșu și verde; Vârf: rotund; Formă rotundă a corpului și un capac colorat cu o clemă care corespunde culorii cernelii. Anul producerii: începând cu data de 01.01.2025; Se folosește pentru scrierea pe tabla (whiteboard), hârtie si plastic. CPV: 30192000-1 - Office supplies
Quantity: 7.0
Unit of measurement: Complet
3)
Title
2.3 Burete pentru tablă - Tip: burete pentru tablă, cu magnet încorporat, cu ștergere uscată, conceput pentru a șterge markerul de pe tablă: - Magnetul ține buretele în siguranță pe tablă; - Formă ergonomică; - Fabricat din material durabil, ușor, non-toxic; - Suprafața de ștergere: burete sau material textil sintetic; - Dimensiune: lungime minim: 110 – maxim 150 mm; lățime minim: 50 mm – maxim 70 mm; grosime: minim 20 mm – maxim 30 mm. CPV: 30192000-1 - Office supplies
Quantity: 6.0
Unit of measurement: Bucata
4)
Title
2.4 Soluție de șters tabla - Tip: soluție de șters tabla - îndepărtează eficient praful, petele, amprentele și alți contaminanți de pe table. Volum: minim - 250 ml; Nu conține substanțe explozive sau nocive. Termen de valabilitate: minim 12 luni din data livrării. CPV: 30192000-1 - Office supplies
Quantity: 6.0
Unit of measurement: Bucata
Advertising
Documents of the procurement procedure
Anexa nr. 24 - accesorii de birou.signed.pdf Anexa nr. 24 - accesorii de birou.signed.pdf
Bidding Documents
Anexa nr. 24 - accesorii de birou.signed.pdf
12.08.25 16:18
Anexe la documentatia standard.signed.pdf Anexe la documentatia standard.signed.pdf
Bidding Documents
Anexe la documentatia standard.signed.pdf
12.08.25 16:18
DUAE.signed.pdf DUAE.signed.pdf
Bidding Documents
DUAE.signed.pdf
12.08.25 16:18
DUAE.docx
Bidding Documents
DUAE.docx
12.08.25 16:18
Declaratie beneficiari efectivi.signed.pdf Declaratie beneficiari efectivi.signed.pdf
Bidding Documents
Declaratie beneficiari efectivi.signed.pdf
12.08.25 16:18
Anunt de participare.signed.pdf Anunt de participare.signed.pdf
Bidding Documents
Anunt de participare.signed.pdf
12.08.25 16:18
Anexe la documentatia standard.docx
Bidding Documents
Anexe la documentatia standard.docx
12.08.25 16:18
Declaratie beneficiari efectivi.doc
Bidding Documents
Declaratie beneficiari efectivi.doc
12.08.25 16:18

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Crafti Business SRL

Normalized price: 3 612,25 MDL
Status: In consideration
Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications