Select the type of procedure
Commercial procurement
21465003
1
Enquiry period
with
08.08.2025 16:07
to 31.08.2025 15:29
to 31.08.2025 15:29
2
Bidding period
with
31.08.2025 15:29
to 11.09.2025 14:59
to 11.09.2025 14:59
8 days left
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Bidding period
Estimated value without VAT
7 989 830 MDL
Period of clarifications:
8 Aug 2025, 16:07 - 31 Aug 2025, 15:29
Submission of proposals:
31 Aug 2025, 15:29 - 11 Sep 2025, 14:59
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Bidding period
Achizionarea lucrărilor de reparatie capitală а străzilor 9 Mai și Victoriei, inclusiv ciile pietonale, Pleseni" localizat in s. Pleșeni, r-nul Cantemir
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
7330, MOLDOVA, Cantemir, s.Pleşeni, s. Pleseni, r-nul Cantemir
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
8 Aug 2025, 16:07
Date modified
20 Aug 2025, 10:24
Achizitii.md ID
21465003
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt de participare lp drum prim pleseni 2025 (4).signed.pdf
anunt de participare lp drum prim pleseni 2025 (4).signed.pdf
Documents history
-
anunt de participare lp drum prim pleseni 2025 (4).signed.pdf
anunt de participare lp drum prim pleseni 2025 (4).signed.pdf
ID: 851d6cbc-a1fb-4cfd-af5b-37ae30ae6c9b
Bidding Documents
-
anunt de participare lp drum prim pleseni 2025 (3) (1).semnat.pdf
anunt de participare lp drum prim pleseni 2025 (3) (1).semnat.pdf
ID: 851d6cbc-a1fb-4cfd-af5b-37ae30ae6c9b
Bidding Documents
Bidding Documents
-
20.08.25 10:24
Date:
19 Aug 2025, 14:22
Question's name:
sold disponibil/dovada financiara
Question:
Buna ziua, puteti sa argumentati inclusiv si prin prevederile legislative, solicitarea soldului disponibil conform pct.23 din anuntul de participare, valoarea solicitata fiind de 6400000 lei, multumesc anticipat!
Answer (20 Aug 2025, 10:07):
spre modificare
Disponibilitatea de bani minimum 30% din suma ofertei confirmat prin extras bancar a contului sau contract/linie de credit pentru realizarea lucrărilor în genul dată de activitate, cu confirmarea sumii disponibile (document integral) confirmat prin semătura digitală/umedă al unității emitente. Pentru evitarea riscului incapacității de efectuare a lucrărilor pînă la prima tranșă de achitare (3 luni)
Confirmată prin aplicarea semnăturii electronice
Date:
20 Aug 2025, 10:18
Question's name:
pentru claritate
Question:
multumesc de raspuns, concretizati Va rog 30% din suma ofertei fara TVA sau cu TVA, multumesc frumos
Answer (25 Aug 2025, 08:51):
fara TVA
Date:
26 Aug 2025, 12:16
Question's name:
sold in cont
Question:
Pentru cei care au baze de productie si respectiv au stocuri de materiale este permis ca indeplinirea cerintei cu soldul financiar sa fie executata cu valoarea soldului de materiale care sunt reflectate si in caietul de sarcini?
Answer (29 Aug 2025, 15:29):
va rog conform anuntului de participare
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK