Select the type of procedure
Commercial procurement
21463008
1
Enquiry period
with
04.08.2025 13:45
to 14.08.2025 08:00
to 14.08.2025 08:00
3 days left
2
Bidding period
with
14.08.2025 08:00
to 26.08.2025 09:00
to 26.08.2025 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
1 827 358,72 MDL
Period of clarifications:
4 Aug 2025, 13:45 - 14 Aug 2025, 8:00
Submission of proposals:
14 Aug 2025, 8:00 - 26 Aug 2025, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
„Reparația străzii Ștefan cel Mare și Sfânt (drumul central de acces Condrița – Malcoci – parte a L461)”
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2083, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Condriţa, Condrița
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
4 Aug 2025, 13:45
Date modified
5 Aug 2025, 11:14
Achizitii.md ID
21463008
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
caiet-de-sarcini-1-ondrl.signed.pdf
caiet-de-sarcini-1-ondrl.signed.pdf
Technical Specifications
-
4.08.25 13:45
caiet-de-sarcini-2-ondrl.signed.pdf
caiet-de-sarcini-2-ondrl.signed.pdf
Technical Specifications
-
4.08.25 13:45
anunt_de_participare_lucrari_drum.signed.pdf
anunt_de_participare_lucrari_drum.signed.pdf
Evaluation Criteria
Anuntul de participare la procedura achiziției de lucrari de „Reparația străzii Ștefan cel Mare și Sfânt (drumul central de acces Condrița – Malcoci – parte a L461)” - aici găsiți lista de documente obligatorii și termenele de prezentare, condiții generale pentru procedura de achiziție, descrierea criteriului de evaluare.
4.08.25 13:45
Date:
5 Aug 2025, 11:14
Question's name:
Achitare lucrărilor executate
Question:
Vă rugăm să ne comunicați modul de achitare a lucrărilor executate: ce sumă este alocată pentru anul 2025 și ce sumă urmează a fi achitată în anul 2026?
Answer (5 Aug 2025, 13:50):
Bună ziua! Achitările se vor face prin transfer în baza volumelor executate, recepționate, facturate și raportate la ONDRL. Tot bugetul acestui proiect atât partea de program, cât și contribuția primăriei este planificat pentru executarea lucrărilor și achitarea până la 31.12.2025.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK