Select the type of procedure
Commercial procurement
21463008
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
1 827 358,72 MDL
Period of clarifications:
4 Aug 2025, 13:45 - 14 Aug 2025, 8:00
Submission of proposals:
14 Aug 2025, 8:00 - 26 Aug 2025, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
„Reparația străzii Ștefan cel Mare și Sfânt (drumul central de acces Condrița – Malcoci – parte a L461)”
Information about the cancellation
The reason of cancellation
În temeiul art. 71 alin. 1 lit c.
Argumentare: Grupul de lucru pentru achiziții al primăriei Condrița, reieșind din situația creată și totodată și din Notificcarea ONDRL nr. Nr. 02-25/4137 din 09.10.2025, potrivit căreia lucrările trebuie executate și achitate integral din FNDRL în anul curent (2025), iar sistarea temporară a lucrărilor de construcție pe durata sezonului rece, precum și ori de câte ori condițiile meteorologice sunt nefavorabile (temperaturi sub limitele admise, precipitații, umiditate ridicată etc.), este obligatorie, în vederea respectării cerințelor tehnice privind calitatea și durabilitatea lucrărilor.
Grupul de Lucru pe achiziții a decis anularea procedurii de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1754301504788-PN-1754301504788 deoarece niciunul dintre ofertanţi nu a întrunit condiţiile de calificare prevăzute în documentaţia de atribuire, cât și termenul rămas (2 luni) nu le permite să respecte aceste condiții, iar ulterior APL va publica altă procedură de achiziție și va atribui contractul în anul bugetar 2026.
Argumentare: Grupul de lucru pentru achiziții al primăriei Condrița, reieșind din situația creată și totodată și din Notificcarea ONDRL nr. Nr. 02-25/4137 din 09.10.2025, potrivit căreia lucrările trebuie executate și achitate integral din FNDRL în anul curent (2025), iar sistarea temporară a lucrărilor de construcție pe durata sezonului rece, precum și ori de câte ori condițiile meteorologice sunt nefavorabile (temperaturi sub limitele admise, precipitații, umiditate ridicată etc.), este obligatorie, în vederea respectării cerințelor tehnice privind calitatea și durabilitatea lucrărilor.
Grupul de Lucru pe achiziții a decis anularea procedurii de achiziție nr. ocds-b3wdp1-MD-1754301504788-PN-1754301504788 deoarece niciunul dintre ofertanţi nu a întrunit condiţiile de calificare prevăzute în documentaţia de atribuire, cât și termenul rămas (2 luni) nu le permite să respecte aceste condiții, iar ulterior APL va publica altă procedură de achiziție și va atribui contractul în anul bugetar 2026.
Date of cancellation
16 Dec 2025, 12:08
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2083, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Condriţa, Condrița
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
4 Aug 2025, 13:45
Date modified
16 Dec 2025, 12:08
Achizitii.md ID
21463008
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - „Reparația străzii Ștefan cel Mare și Sfânt (drumul central de acces Condrița – Malcoci – parte a L461)”
Budget: 1827358.72 MDL
Cancelled
Date:
5 Aug 2025, 11:14
Question's name:
Achitare lucrărilor executate
Question:
Vă rugăm să ne comunicați modul de achitare a lucrărilor executate: ce sumă este alocată pentru anul 2025 și ce sumă urmează a fi achitată în anul 2026?
Answer (5 Aug 2025, 13:50):
Bună ziua! Achitările se vor face prin transfer în baza volumelor executate, recepționate, facturate și raportate la ONDRL. Tot bugetul acestui proiect atât partea de program, cât și contribuția primăriei este planificat pentru executarea lucrărilor și achitarea până la 31.12.2025.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK