Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
02.08.2025 04:22
to 04.08.2025 18:06
to 04.08.2025 18:06
3 hours left
2
Bidding period
with
04.08.2025 18:06
to 08.08.2025 18:06
to 08.08.2025 18:06
3
Auction
11.08.2025 14:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
52 640 MDL
Period of clarifications:
2 Aug 2025, 4:22 - 4 Aug 2025, 18:06
Submission of proposals:
4 Aug 2025, 18:06 - 8 Aug 2025, 18:06
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Procurarea mobila pentru bucataria scolii
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
4201, MOLDOVA, Ştefan Vodă, or.Ştefan Vodă, str. Stefan cel Mare nr.1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
2 Aug 2025, 1:37
Date modified
4 Aug 2025, 7:55
Achizitii.md ID
21462712
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Anexa 1-mobila.1.signed.pdf
Documents history
-
Anexa 1-mobila.1.signed.pdf
ID: 0feb79eb-cea3-4fbc-8d84-9a60cee638c9
tenderNotice
-
Anexa 1-mobila.signed.pdf
ID: 0feb79eb-cea3-4fbc-8d84-9a60cee638c9
tenderNotice
-
202508020354_Documentatia de calificare.pdf
ID: 0feb79eb-cea3-4fbc-8d84-9a60cee638c9
Bidding Documents
tenderNotice
Anunt de participare
3.08.25 18:06
Date:
4 Aug 2025, 07:55
Question's name:
Garanție comerciala
Question:
Bună dimineața!
Ce aveți în vedere prin garanția comercială? Termenul de garantie pentru mobilierul solicitat trebuie să fie de 24 luni. Mulțumim
Answer (4 Aug 2025, 09:06):
De exemplu
Date:
4 Aug 2025, 09:17
Question's name:
Garanție comerciala
Question:
Bună dimineața! Ce aveți în vedere prin garanția comercială? Termenul de garantie pentru mobilierul solicitat trebuie să fie de 24 luni. Mulțumim.
Answer (4 Aug 2025, 09:32):
Pentru un raspuns, va rugam sa sunat 069261824. Va vom oferi model de exemplu.
Date:
4 Aug 2025, 09:45
Question's name:
Pentru un raspuns, va rugam sa sunat 069261824. Va vom oferi model de exemplu.
Question:
Dat fiind faptul că această procedură de achizitie este una publică, Vă rugăm să anexați modelul exemplu în SI RSAP. Mulțumim
Answer (4 Aug 2025, 09:54):
Garanție comercială Către: IP Gimnaziul Rus „Dmitrie Cantemir” din raionul Ștefan Vodă Str. Ștefan cel Mare nr. 15, or. Ștefan Vodă, r-nul Ștefan Vodă IDNO: 1019620007158 De la: SRL xxxxxx Adresa xxxxxxxx IDNO: xxxxxxxx Data: 15 iulie 2025 Scrisoare de garanție Prin prezenta, SRL xxxxxxxxx, în calitate de furnizor, declarăm că produsele livrate în cadrul achiziției publice cu obiectul „xxxxxxxxxx”, în valoare totală de xxxxxxxx lei, beneficiază de garanție comercială după cum urmează: 1. Obiectul garanției Echipamentele electrice (congelator,plita electrica, fierbator electric) – 24 luni de la data livrării. Mobilierul școlar (mese, scaune) – 12 luni de la data livrării. Vesela furnizata(privind calitate) – 6 luni garantie împotriva defectelor de fabricație 2. Condițiile garanției Garanția acoperă defecte de fabricație, viciile ascunse și funcționarea necorespunzătoare în condiții normale de utilizare. În caz de defecțiuni în perioada de garanție, produsele vor fi reparate sau înlocuite gratuit în termen de maxim 15 zile lucrătoare de la primirea notificării. Transportul și alte costuri legate de remediere în perioada de garanție vor fi suportate de către furnizor. 3. Contact pentru reclamații în perioada de garanție Persoană responsabilă: ______________ Telefon: ____________________________ Email: _____________________________ Prezenta garanție este valabilă însoțită de copia facturii fiscale și a procesului-verbal de recepție. Cu respect, Semnătura și ștampila: ___________________ [Nume, funcție reprezentant legal] SRL xxxxxxx
Date:
4 Aug 2025, 15:05
Question's name:
Declarație pe propria răspundere privind lipsa conflictului de interese
Question:
Bună ziua, această declaratie o prezentăm în format liber?
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK