1
Enquiry period
with 01.08.2025 11:51
to 11.08.2025 11:00
2
Bidding period
with 11.08.2025 11:00
to 22.08.2025 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 18 533 320 MDL
Period of clarifications: 1 Aug 2025, 11:51 - 11 Aug 2025, 11:00
Submission of proposals: 11 Aug 2025, 11:00 - 22 Aug 2025, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform cerințelor caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Cristian Dragalin
Contact phone
-
Purchase data
Date created
1 Aug 2025, 11:37
Date modified
4 Aug 2025, 10:35
Estimated value (without VAT)
18 533 320 MDL
Achizitii.md ID
21462500
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
1 Sep 2025 11:50 - 15 Dec 2025 11:50
List of positions
1)
Title
Lucrări de amenajare a straturilor bituminoase subțiri executate la rece de tip Slurry Seal pe drumul republican R3 Chişinău – Hînceşti – Cimişlia – Basarabeasca – frontiera cu Ucraina și R26 Bender-Căușeni-Cimișlia CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Advertising
Documents of the procurement procedure
documentația lucrari (1).docx
Bidding Documents
-
1.08.25 11:51
duae slurisyl r3 r26.doc
Bidding Documents
-
1.08.25 11:51
contract de antrepriză.docx
Bidding Documents
-
1.08.25 11:51
caiet de sarcini slarry seal r3 si r26.docx
Bidding Documents
-
1.08.25 11:51
5618.2025 circulara aap.pdf 5618.2025 circulara aap.pdf
Bidding Documents
-
1.08.25 12:24

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

ROBRICONS

Normalized price: 19 490 804,65 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al S.A. „Administrația Națională a Drumurilor”, nr.ocds-b3wdp1-MD-1754037496246 din 03.09.2025 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr.ocds-b3wdp1-MD-1754037496246 din 22.08.2025, în vederea achiziționării ,,Lucrărilor de amenajare a straturilor bituminoase subțiri executate la rece de tip Slurry Seal pe drumul republican R3 Chişinău – Hînceşti – Cimişlia – Basarabeasca – frontiera cu Ucraina și R26 Bender-Căușeni-Cimișlia”, vă comunicăm următoarele: Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele minime de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire. Operatorul economic SRL ,,Robricons” a propus prețul de 19 490 804,65 (nouăsprezece milioane patru sute nouăzeci mii opt sute patru lei, 65 bani) lei fără TVA și 23 388 965,58 (douăzeci și trei milioane trei sute optzeci și opt mii nouă sute șaizeci și cinci lei, 58 bani) lei inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară, de asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. De asemenea în conformitate cu art. 68 (8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications