1
Enquiry period
with 28.07.2025 18:08
to 08.08.2025 08:00
9 days left
2
Bidding period
with 08.08.2025 08:00
to 18.08.2025 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 2 083 000 MDL
Period of clarifications: 28 Jul 2025, 18:08 - 8 Aug 2025, 8:00
Submission of proposals: 8 Aug 2025, 8:00 - 18 Aug 2025, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de dezvoltarea software a sistemului informațional privind evidența și managementul resurselor umane (SI EMRU) din autoritățile publice (Partea II)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Alina Lisii
Contact phone
0(22)250326
Purchase data
Date created
28 Jul 2025, 18:00
Date modified
29 Jul 2025, 17:54
Estimated value (without VAT)
2 083 000 MDL
Achizitii.md ID
21460597
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piata Marii Adunari Nationale, 1
Contract period
20 Aug 2025 18:00 - 31 Dec 2025 18:08
List of positions
1)
Title
Servicii de dezvoltarea software a sistemului informațional privind evidența și managementul resurselor umane (SI EMRU) din autoritățile publice (Partea II) CPV: 72200000-7 - Software programming and consultancy services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Advertising
Documents of the procurement procedure
duae_sia emru.docx
Bidding Documents
-
28.07.25 18:08
ds_bunuri_servicii_sia emru.docx
Bidding Documents
-
28.07.25 18:08
Lot documents
Servicii de dezvoltarea software a sistemului informațional privind evidența și managementul resurselor umane (SI EMRU) din autoritățile publice (Partea II)
Date:
29 Jul 2025, 17:54
Question's name:
Caiet de sarcini si emru (Partea ii)
Question:
In prima etapa realizata in anul 2024 ocds-b3wdp1-MD-1728043347536 din 21/10/2024 a fost solicitata automatizarea proceselor de Acordare a concediilor si rechemare din concediul de odihna. In caietul de sarcini pntru etapa II sunt incluse schemele pentru acestea doua procese in varianta noua. Intrebarea: Prestatorul va fi obligat sa le modfice conform schemelor noi?! sau le va utiliza in varianta realizata la etapa 1.
Question's name
Question
Clarifications