1
Enquiry period
with 25.07.2025 15:14
to 28.07.2025 15:00
1 day left
2
Bidding period
with 28.07.2025 15:00
to 31.07.2025 15:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 299 000 MDL
Period of clarifications: 25 Jul 2025, 15:14 - 28 Jul 2025, 15:00
Submission of proposals: 28 Jul 2025, 15:00 - 31 Jul 2025, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Advertising
Subscribe
Advertising

Rafturi din metal conform necesităților IMSP SCTO pentru anul 2025

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD- 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 190.
Web site
---
The contact person
Full name
Curea Cristina
Contact phone
078913550
Purchase data
Date created
25 Jul 2025, 15:14
Date modified
25 Jul 2025, 19:51
Achizitii.md ID
21459889
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini rafturi.docx
Bidding Documents
-
25.07.25 15:14
c model.docx
Bidding Documents
-
25.07.25 15:14
duae.docx
Bidding Documents
-
25.07.25 15:14
anunt rafturi metal.pdf anunt rafturi metal.pdf
Bidding Documents
-
25.07.25 15:14
Date:
25 Jul 2025, 19:51
Question's name:
divizarea achiziției, cu scopul de a transfera procedura către o secțiune "cu mica valoare"
Question:
Luna aceasta ați organizat deja o licitație pentru posturi similare. Și la fel "cu mica valoare". Faceți acest lucru cu scopul de a transfera procedurile in "mica valoare", astfel încât să nu poată fi contestate?
Answer (25 Jul 2025, 20:18):
Dacă analizați Caietul de sarcini, sunt stipulate noi cerințe. Opt pentu calitate și nu pentru oferte alternative.
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.