Select the type of procedure
Commercial procurement
21458858
1
Enquiry period
with
23.07.2025 15:03
to 04.08.2025 18:30
to 04.08.2025 18:30
11 days left
2
Bidding period
with
04.08.2025 18:30
to 08.08.2025 17:30
to 08.08.2025 17:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
3 750 000 MDL
Period of clarifications:
23 Jul 2025, 15:03 - 4 Aug 2025, 18:30
Submission of proposals:
4 Aug 2025, 18:30 - 8 Aug 2025, 17:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Lucrări de reparație capitală a secției boli cronice din cadrul IMSP SR Telenești
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
5801, MOLDOVA, Teleneşti, or.Teleneşti, str.C.Porumbescu 8
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
23 Jul 2025, 15:03
Date modified
23 Jul 2025, 16:39
Achizitii.md ID
21458858
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reparație capitală a secției boli cronice din cadrul IMSP SR Telenești
Budget: 3750000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunt de participare reparatia capitala boli cronice (1).signed.pdf
anunt de participare reparatia capitala boli cronice (1).signed.pdf
Bidding Documents
-
23.07.25 15:03
duae_repartie boli cronice.signed.pdf
duae_repartie boli cronice.signed.pdf
Bidding Documents
-
23.07.25 15:03
ds_lucrari reparatie boli cronice.signed.pdf
ds_lucrari reparatie boli cronice.signed.pdf
Bidding Documents
-
23.07.25 15:03
caiet de sarcini reparatia boli cronice.signed.pdf
caiet de sarcini reparatia boli cronice.signed.pdf
Bidding Documents
-
23.07.25 15:03
Date:
23 Jul 2025, 16:39
Question's name:
ISO
Question:
Conform doc. standard, participantul la aceasta achizitie, este suficient sa posede certificatele ISO 9001 si 14001? Sau obligatoriu trebuie sa aiba si ISO 45001 (Sistemul de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale).
Date:
23 Jul 2025, 16:44
Question's name:
Pct.36 doc.standard
Question:
Conform doc. standard, pct.36 sbpct.2 Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de capacitate economică și/sau financiară și să prezinte informații/documente privind capacitatea economică și/sau financiară pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului, cum ar fi:
1) realizarea unei cifre medii anuale de afaceri în ultimii 3 ani egală sau mai mare decât suma stabilită în pct. 16 din anexa nr. 2, care nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului, cu excepția cazurilor bine justificate, precum cele legate de riscurile speciale aferente naturii lucrărilor sau serviciilor;
2) lichiditate generală (active circulante/datorii curente) și nivelul minim de lichiditate (nu mai puțin de 100%);
3) declarații bancare corespunzătoare sau, după caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional;
4) situația financiară pentru perioada de gestiune anterioară, avizat şi înregistrat de organele competente, și orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul își poate dovedi capacitatea economico-financiară.
DVS ati uitat sa le specificati in anuntul de participare, va rugam sa le includeti.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK