1
Enquiry period
with 23.07.2025 15:03
to 04.08.2025 18:30
11 days left
2
Bidding period
with 04.08.2025 18:30
to 08.08.2025 17:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 3 750 000 MDL
Period of clarifications: 23 Jul 2025, 15:03 - 4 Aug 2025, 18:30
Submission of proposals: 4 Aug 2025, 18:30 - 8 Aug 2025, 17:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Advertising
Subscribe
Advertising

Lucrări de reparație capitală a secției boli cronice din cadrul IMSP SR Telenești

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
5801, MOLDOVA, Teleneşti, or.Teleneşti, str.C.Porumbescu 8
Web site
---
The contact person
Full name
Vleju Elena
Contact phone
079113054
Purchase data
Date created
23 Jul 2025, 15:03
Date modified
23 Jul 2025, 16:39
Achizitii.md ID
21458858
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
Date:
23 Jul 2025, 16:39
Question's name:
ISO
Question:
Conform doc. standard, participantul la aceasta achizitie, este suficient sa posede certificatele ISO 9001 si 14001? Sau obligatoriu trebuie sa aiba si ISO 45001 (Sistemul de Management al Sanatatii si Securitatii Ocupationale).
Date:
23 Jul 2025, 16:44
Question's name:
Pct.36 doc.standard
Question:
Conform doc. standard, pct.36 sbpct.2 Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de capacitate economică și/sau financiară și să prezinte informații/documente privind capacitatea economică și/sau financiară pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului, cum ar fi: 1) realizarea unei cifre medii anuale de afaceri în ultimii 3 ani egală sau mai mare decât suma stabilită în pct. 16 din anexa nr. 2, care nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului, cu excepția cazurilor bine justificate, precum cele legate de riscurile speciale aferente naturii lucrărilor sau serviciilor; 2) lichiditate generală (active circulante/datorii curente) și nivelul minim de lichiditate (nu mai puțin de 100%); 3) declarații bancare corespunzătoare sau, după caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional; 4) situația financiară pentru perioada de gestiune anterioară, avizat şi înregistrat de organele competente, și orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul își poate dovedi capacitatea economico-financiară. DVS ati uitat sa le specificati in anuntul de participare, va rugam sa le includeti.
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.