Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
22.07.2025 11:33
to 28.07.2025 08:00
to 28.07.2025 08:00
2
Bidding period
with
28.07.2025 08:00
to 06.08.2025 09:00
to 06.08.2025 09:00
8 days left
3
Auction
07.08.2025 15:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Bidding period
Estimated value without VAT
509 887,63 MDL
Period of clarifications:
22 Jul 2025, 11:33 - 28 Jul 2025, 8:00
Submission of proposals:
28 Jul 2025, 8:00 - 6 Aug 2025, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Bidding period
Reparația unor porțiuni de drum s.Coșcalia,raionul Căușeni
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
7720, MOLDOVA, Căuşeni, s.Coşcalia, Poleanicikin nr.89
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
22 Jul 2025, 11:19
Date modified
22 Jul 2025, 15:28
Achizitii.md ID
21458110
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Reparația unor porțiuni de
drum s.Coșcalia ,raionul Căușeni
Budget: 509887.63 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
202507221128_Caiet de sarcini Reparația unor porțiuni de drum Etapa I.signed.pdf
Bidding Documents
-
22.07.25 11:33
Reparația unor porțiuni de
drum s.Coșcalia ,raionul Căușeni
Date:
22 Jul 2025, 15:28
Question's name:
Duae
Question:
Publicat va rog Duae - ul !
Answer (23 Jul 2025, 16:07):
A fost atasat DUAE 23.07.2025 15:24:04
Date:
28 Jul 2025, 06:39
Question's name:
Piatra sparta (Agregat grosier LA30 fr.16-32mm)
Question:
Unde este fracția 16-32mm, - nu uitați că nu puteți face împănarea. Poate vă uitați în SNIP-uri și coduri practice.
Answer (28 Jul 2025, 07:58):
Sunt incluse în deviz conform caiet de sarcini discifrat.
Date:
28 Jul 2025, 06:52
Question's name:
Tehnologia
Question:
Executarea pozițiilor 5 și 10, așa cum le-ați descris, este ilogică, contraproductivă și incorectă din punct de vedere tehnic. Nivelarea platformei drumului cu autogrederul după ce straturile de nisip și piatră au fost deja așternute și (teoretic) finalizate, anulează compactarea și distruge structura rutieră proaspăt creată. Stimate domnule Primar,
Vă rugăm să ne oferiți clarificări cu privire la modul de executare a lucrărilor descrise în punctele 1–10 din deviz. Observăm următoarea secvență problematică:
În pozițiile 1 și 6, este menționată săpătura cu autogrederul, însă fără a se preciza clar scopul acestuia și fără legătură directă cu o lucrare de bază pentru amenajarea drumului. Rezultatul acestei intervenții fără transportarea, va ridica nivelul drumului cu 40 cm înălțime, fără o susținere tehnologică adecvată.
Ulterior, în pozițiile 2 și 7, acest strat este compactat.
În pozițiile 3 și 8, se prevede amenajarea unui strat de nisip, urmat apoi în pozițiile 4 și 9 de un strat de piatră.
Însă, în pozițiile 5 și 10, din nou este menționată intervenția cu autogrederul pe o platformă deja compactată cu volumul de la învelitoare și cu straturile rutiere executate, ceea ce ridică mari semne de întrebare: pentru ce se mai execută aceste lucrări, dacă drumul a fost deja amenajat și stratificat?
Menționăm că această succesiune nu respectă tehnologiile și etapele de execuție prevăzute în documentele normative ale Republicii Moldova, iar repetarea lucrărilor poate duce chiar la distrugerea stratului deja realizat.
Vă rugăm să ne lămuriți scopul real al pozițiilor 5 și 10, întrucât acestea par a compromite lucrarea deja finalizată și nu corespund unui flux logic și tehnologic corect.
Answer (28 Jul 2025, 07:57):
Documentația de deviz a fost elaborată și verficată de specialiști în domeniu.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK