Select the type of procedure
Commercial procurement
21457187
1
Enquiry period
with
18.07.2025 15:21
to 23.07.2025 10:00
to 23.07.2025 10:00
2
Bidding period
with
23.07.2025 10:00
to 30.07.2025 10:00
to 30.07.2025 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
463 262,03 MDL
Period of clarifications:
18 Jul 2025, 15:21 - 23 Jul 2025, 10:00
Submission of proposals:
23 Jul 2025, 10:00 - 30 Jul 2025, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de schimbare a țevilor de alimentare cu apă la blocurile 1 și 2
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
4404, MOLDOVA, Călăraşi, or.Călăraşi, Nicolae Testemiţanu, 59
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
18 Jul 2025, 15:21
Date modified
18 Jul 2025, 16:14
Achizitii.md ID
21457187
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de schimbare a țevilor de alimentare cu apă la blocurile 1 și 2
Budget: 226948.46 MDL
Active
Lot nr. 2 - Lucrări de reparație după schimbarea țevilor de alimentare cu apă la blocul nr.1 și 2
Budget: 236313.57 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunt de participare.semnat.pdf
anunt de participare.semnat.pdf
tenderNotice
-anunt de participare.semnat.pdf
18.07.25 15:21
documentatie standard_lucrari.docx
Bidding Documents
-documentatie standard_lucrari.docx
18.07.25 15:21
documentatie standard_lucrari.semnat.pdf
documentatie standard_lucrari.semnat.pdf
Bidding Documents
-documentatie standard_lucrari.semnat.pdf
18.07.25 15:21
formular desfasurat lotul 1.pdf
formular desfasurat lotul 1.pdf
Bidding Documents
-formular desfasurat lotul 1.pdf
18.07.25 15:39
formular caiet de sarcini lotul 1.pdf
formular caiet de sarcini lotul 1.pdf
Bidding Documents
-formular caiet de sarcini lotul 1.pdf
18.07.25 15:39
Lucrări de schimbare a țevilor de alimentare cu apă la blocurile 1 și 2
Date:
18 Jul 2025, 16:14
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Acest deviz a trecut vre o verificare ?
Pentru ce ati adaugat in resurse "Izolatie" la o pozitie "Teava din plastic" poz. 6, 8 , 9 10
Pentru izolatie este trebuie sa adaugati pozitiile aparte
Answer (22 Jul 2025, 14:06):
Devizul nu este supus verificării, deoarece sunt lucrări de reparații, iar verificarea devizului aduce cheltuieli suplimentare pe care instituția nu și le poate permite. Ce ține izolație, specialistul care a întocmit devizul a considerat oportun întru cât acestea sunt lucrări de reparații curente interne, a nu diviza în poziție aparte, lucrările de izolație, deoarece operatorul economic are posibilitatea de a procura țeava deja izolată, aceasta ar economisi banul public.
Lucrări de schimbare a țevilor de alimentare cu apă la blocurile 1 și 2
Date:
18 Jul 2025, 16:18
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
poz 6 SA17E resurse (cornier, piulita, varga cu filet) pentru aceste detalii trebuie sa fie prevazuta tot o pozitie aparte (sau confectii metalice sau suporturi)
Asa este incorrect
Answer (22 Jul 2025, 14:12):
Specialistul care a întocmit devizul nu a întrodus ca poziție aparte confecțiile metalice sau suporturile deoarece o buna parte din ele există deja montate de la țevile din metal care urmează a fi înlocuite cu țevi din material plastic. Totodată va aducem la cunoștință că prezența la fața locului pentru a face cunoștință cu lucrările care necesită a fi efectuate este obligatorie.
Date:
21 Jul 2025, 22:53
Question's name:
Sursa de finanțare
Question:
Care este sursa de finanțare?
Answer (22 Jul 2025, 08:11):
Din sursele fondatorului, Ministerul Sanatatii
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK