Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
15.07.2025 15:17
to 25.07.2025 12:00
to 25.07.2025 12:00
2
Bidding period
with
25.07.2025 12:00
to 01.08.2025 10:00
to 01.08.2025 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 094 431,67 MDL
Period of clarifications:
15 Jul 2025, 15:17 - 25 Jul 2025, 12:00
Submission of proposals:
25 Jul 2025, 12:00 - 1 Aug 2025, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Achiziționarea mobilei pentru blocul alimentar
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, Independentei nr.1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
15 Jul 2025, 14:49
Date modified
23 Jul 2025, 11:55
Achizitii.md ID
21454665
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lotul nr.1 – Set de masă pentru 6 persoane cu băncuță-laviță
Budget: 108090.0 MDL
Active
Lot nr. 3 - Lotul 3 – Set de masă cu 2 bănci pentru 6 persoane (LT „B.P.Hașdeu”)
Budget: 29866.67 MDL
Active
Lot nr. 5 - Lotul 5 – Set de masă cu 2 bănci pentru 6 persoane (LT ”M. Lomonosov„)
Budget: 50166.67 MDL
Active
Lot nr. 6 - Lotul 6 – Scaun pentru cantină (LT ”M.Gorki”)
Budget: 20000.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 8 - Lotul 8 – Masă cu scaune pentru cantină (LT ”G.Coșbuc”)
Budget: 101050.0 MDL
Active
Lot nr. 9 - Lotul 9 – Set (1 masă, 2 bănci) pentru cantină: masa reglabilă și banca reglabilă (LT ”V.Maiakovski”)
Budget: 89166.67 MDL
Active
Lot nr. 11 - Lotul 11 – Set (1 masă, 2 bănci) pentru cantina: masa reglabila si banca reglabila (LT ”A.Pușkin”)
Budget: 48750.0 MDL
Active
Lot nr. 13 - Lotul 13 – Set (1 masă, 2 bănci) pentru cantina: masa reglabila si banca reglabila (LT ”V.Alecsandri”)
Budget: 167916.67 MDL
Active
Lot nr. 14 - Lotul 14 – Set (1 masă, 2 bănci) pentru cantina: masa reglabila si banca reglabila (Gimnaziul nr.2)
Budget: 67833.33 MDL
Active
Lot nr. 15 - Lotul 15 – Set (1 masă, 2 bănci) pentru cantina: masa reglabila si banca reglabila (Gimnaziul nr.6)
Budget: 34166.67 MDL
Active
Lot nr. 16 - Lotul 16 – Set (1 masă, 2 bănci) pentru cantina: masa reglabila si banca reglabila (Gimnaziul nr.7)
Budget: 57066.66 MDL
Active
Lot nr. 17 - Lotul 17 – Set pentru cantină – Masă cu scaun reglabil 4 locuri (Gimnaziul nr.9)
Budget: 16500.0 MDL
Active
Lot nr. 18 - Lotul 18 – Masă pentru cantină dreptunghiulară acoperită cu plastic cu 6 locuri (Gimnaziul ”A.I.Cuza”)
Budget: 2900.0 MDL
Active
Lot nr. 19 - Lotul 19 – Scaun ISO cu acoperire HPL (Gimnaziul ”A.I.Cuza”)
Budget: 3600.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
documentatia standard- Mobilă bloc alimentar a.2025.semnat
Bidding Documents
Doc.standard
15.07.25 15:17
documentatia standard- Mobilă bloc alimentar a.2025
Bidding Documents
formulare, specificații tehnice și de preț, contract-model
15.07.25 15:17
Anunt de participare - mobilier pentru bloc alimentar.semnat
Bidding Documents
Anunt de participare
15.07.25 15:17
documentatia standard- Mobilă bloc alimentar a.2025 MODIFICATĂ.semnat
Bidding Documents
Doc. standard MODIFICATĂ
23.07.25 11:25
Anunț de participare modificat - Mobilă bloc alimentar.semnat
Bidding Documents
Anunț de participare MODIFICAT
23.07.25 11:25
documentatia standard- Mobilă bloc alimentar a.2025 MODIFICATĂ
Bidding Documents
Doc. standard MODIFICATĂ WORD
23.07.25 11:25
Date:
21 Jul 2025, 16:18
Question's name:
Termenii si conditiile de livrare
Question:
Bună ziua, solicităm administrației Primăriei orașului Bălți să majoreze termenul de livrare pentru această licitație la 45 de zile. Ultima zi pentru depunerea ofertelor este 31.07.2025, iar livrarea trebuie efectuată până la 25.08.2025. Examinarea ofertelor, semnarea contractului, producerea și livrarea mobilierului în condițiile licitației este de 15 zile lucrătoare, ceea ce nu este posibil din punct de vedere al timpului.
Answer (23 Jul 2025, 11:31):
MODIFICARE - Termenul de livrare - 30 de zile, după înregistrarea contractului la MF-TR Nord.
Anunțul de participare și Documentația standard MODIFICATE (Specificația de preț, contract-model modificate) sînt anexate.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK