1
Enquiry period
with 11.07.2025 15:17
to 21.07.2025 17:00
2
Bidding period
with 21.07.2025 17:00
to 31.07.2025 17:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 3 292 944,31 MDL
Period of clarifications: 11 Jul 2025, 15:17 - 21 Jul 2025, 17:00
Submission of proposals: 21 Jul 2025, 17:00 - 31 Jul 2025, 17:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Advertising
Advertising

Lucrari de reparatie drum in beton s.Cupcui r-l Leova

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-6318, MOLDOVA, Leova, s.Cupcui, s. Cupcui
Web site
---
The contact person
Full name
Gheorghe Antoniu
Contact phone
079457429
Purchase data
Date created
11 Jul 2025, 15:17
Date modified
14 Jul 2025, 15:56
Achizitii.md ID
21451245
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
anunt participare drum beton 3.docx
Bidding Documents
-anunt de participare
11.07.25 15:17
duae_ro_0 (1).doc
Bidding Documents
-DUAE
11.07.25 15:17
deviz de cheltuieli beton 3.docx
Bidding Documents
-
11.07.25 15:17
ds_lucrari (2).docx
Bidding Documents
-documentatie standart
11.07.25 15:17
2025 купкуй дорога - бетон овраг f1 — corectat.docx
Bidding Documents
-
14.07.25 15:56
Date:
14 Jul 2025, 09:04
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Specificati va rog cite strazi doriti sa reparati dat fiind faptul ca in caietul de sarcini incarcat de dmv si in devizul de cheltuieli incarcat de dmv volumele sunt diferite!
Answer (14 Jul 2025, 16:00):
Buna ziua! Se preconizeaza repararea a 6 portiuni de drum in beton ,in total 3000 m2. Caietul de sarcini corect conform devizului a fost incarcat in documentele lotului!
Lucrari de reparatie drum in beton s.Cupcui r-l Leova
Date:
15 Jul 2025, 09:34
Question's name:
c.s
Question:
Incarcati c.s desfasurat .Multumim
Answer (15 Jul 2025, 12:54):
Buna ziua! Caietul de sarcini desfasurat il gasiti in documentul Deviz de Cheltuieli,urmatoarea pagina dupa ce se finiseaza devizul.
Date:
15 Jul 2025, 11:51
Question's name:
Garantie de buna executie
Question:
Buna ziua, Garantia de buna executie va fi posibila sub forma de retineri succesive din facturile fiscale eliberate?
Answer (15 Jul 2025, 13:00):
Buna ziua! Conform art. 68 alin. (12) din legea 131/2015, garantia de buna executie nu poate depăși 15% din valoarea contractului ,această garanție se returnează numai după executarea integrală a contractului, adică atunci când toate obligațiile asumate au fost finalizate conform prevederilor contractuale si este semnat actul de receptie finala.
Date:
15 Jul 2025, 13:55
Question's name:
Clarificari
Question:
In anunt Participare este stipulat 5%, de ce ati indicat 15%????
Answer (15 Jul 2025, 14:47):
(12) Cuantumul garanţiei de bună execuţie a contractului NU TREBUIE să depăşească 15% din valoarea de deviz a contractului de achiziţii publice. Acest enunt este preluat din lege si a fost expus drept informatie,insa conf. aceluiasi articol pct.(9) -(autoritatea contractantă va indica în documentația de atribuire cerinţele faţă de emitent, forma, cuantumul şi alte condiţii de bază ale garanţiei de bună execuţie a contractului),AC a indicat in anuntul de participare garantia in marime de 5% conform propriei decizii,iar aceasta înseamnă că orice valoare mai mică sau egală cu 15% este permisă. O zi frumoasa!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.