1
Enquiry period
with 11.07.2025 14:34
to 21.07.2025 11:00
2
Bidding period
with 21.07.2025 11:00
to 01.08.2025 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 280 600 MDL
Period of clarifications: 11 Jul 2025, 14:34 - 21 Jul 2025, 11:00
Submission of proposals: 21 Jul 2025, 11:00 - 1 Aug 2025, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform cerințelor caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Cristian Dragalin
Contact phone
-
Purchase data
Date created
11 Jul 2025, 14:13
Date modified
11 Jul 2025, 14:34
Estimated value (without VAT)
280 600 MDL
Achizitii.md ID
21451105
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
25 Aug 2025 14:25 - 30 Jun 2026 14:27
List of positions
1)
Title
R34 Hîncești – Leova – Cahul – Giurgiulești (sectorul Hîncești – Cantemir) CPV: 71300000-1 - Engineering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Advertising
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini - lot i.docx
Bidding Documents
-
11.07.25 14:34
duae servicii cadastrale 3 loturi.doc
Bidding Documents
-
11.07.25 14:34
caiet de sarcini - lot ii.docx
Bidding Documents
-
11.07.25 14:34
caiet de sarcini- lot iii.docx
Bidding Documents
-
11.07.25 14:34
contract servicii.docx
Bidding Documents
-
11.07.25 14:34
documentația standard bunuri servicii.docx
Bidding Documents
-
11.07.25 14:34
Lot documents

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

ProCadGrup

Normalized price: 221 600 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

INGEOCAD

Normalized price: 236 400 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al S.A. ,,Administrația Națională a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1752232453895 din 06.08.2025 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1752232453895 din 01.08.2025, ce vizează achiziționarea serviciilor în vederea executării lucrărilor cadastrale în scopul asigurării procesului de expropriere pentru lucrările de construcție, reabilitare, modernizare și extindere a drumurilor naționale conform loturilor, vă comunicăm următoarele. Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire. În urma evaluării ofertelor prezentate la procedura de achiziție grupul de lucru a constatat că oferta operatorului economic ”ProCadGrup” S.R.L prezentată la lotul 2 și lotul 3 nu este însoțită de garanție pentru ofertă, cerință obligatorie solicitată prin anunțul de participare. De asemenea documentul DUAE prezentat la lotul 2 și lotul 3 nu este pentru procedura dată, din care considerente oferta operatorului economic ”ProCadGrup” S.R.L se consideră neconformă și se respinge. Operatorul economic ÎS „Institutul de Geodezie, Prospecțiuni tehnice și Cadastru „INGEOCAD” s-a clasat pe primul loc la toate 3 loturi conform prețului ofertelor propuse și corespunderea cu cerințele înaintate: Lot 1: G88 Cornești – Boghenii Noi – Năpădeni – M5 și G86 G88 – Dereneu – G85 (Coridorul 8.1 și 8.2) - 95 880 lei (nouăzeci și cinci mii opt sute optzeci lei, 00 bani), fără TVA; Lot 2: G35 R14 – Țepilova – Vanțina – Căinarii Vechi, G33 R12 – Mândâc – Zgurița – Mărculești – R13 (sectorul Căinarii Vechi – Izvoare și sectorul Trifănești – R13), L163 Trifănești – Alexandrovca – Izvoare (Coridorul nr.5) – 231 950,00 (două sute treizeci și una mii nouă sute cincizeci lei, 00 bani) lei, fără TVA; Lot 3: R34 Hîncești – Leova – Cahul – Giurgiulești (sectorul Hîncești – Cantemir) – 236 400,00 (două sute treizeci și șase mii patru sute lei, 00 bani) lei, fără TVA; Ofertele câștigătoare corespund cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate serviciile şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs. spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 alin.(8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications