Public procurement
21450011
Calculatoare All-in-One
1
Enquiry period
with 10.07.2025 15:16
to 21.07.2025 10:00
to 21.07.2025 10:00
7 days left
2
Bidding period
with 21.07.2025 10:00
to 01.08.2025 10:30
to 01.08.2025 10:30
3
Auction
04.08.2025 15:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Active
Estimated value without VAT
2 916 666,67 MDL
Period of clarifications:
10 Jul 2025, 15:16 - 21 Jul 2025, 10:00
Submission of proposals:
21 Jul 2025, 10:00 - 1 Aug 2025, 10:30
Auction start date:
4 Aug 2025, 15:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Calculatoare All-in-One
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
10 Jul 2025, 15:10
Date modified
11 Jul 2025, 16:18
Estimated value (without VAT)
2 916 666,67 MDL
The minimum downward of the price
29 166,67 MDL
Achizitii.md ID
21450011
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Contract period
3 Aug 2025 15:15 - 31 Dec 2025 15:15
List of positions
1)
Title
2 916 666,67
CPV: 30100000-0 - Office machinery, equipment and supplies except computers, printers and furniture
Quantity: 150.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
anunț de participare calculatoare all in one.pdf
anunț de participare calculatoare all in one.pdf
Bidding Documents
-
10.07.25 15:16
Calculatoare All-in-One
Date:
11 Jul 2025, 16:18
Question's name:
Bunurile vor fi livrate în termen de până la 60 de zile din data înregistrării Contractului la Trezoreria Regională Chișinău
Question:
Stimați membri ai comisiei de evaluare,
În cadrul documentației de atribuire este prevăzut termenul de livrare de până la 60 de zile din data înregistrării Contractului la Trezoreria Regională Chișinău. Ținând cont de natura echipamentului ce urmează a fi livrat și de particularitățile logistice internaționale, vă rugăm respectuos să analizați posibilitatea extinderii termenului maxim de livrare la 90 de zile.
Această ajustare ar permite ofertanților să acceseze opțiuni logistice mai eficiente din punct de vedere al costurilor, ceea ce ar putea duce la o reducere semnificativă a prețului echipamentului oferit. Prin urmare, extinderea termenului ar putea contribui la economisirea fondurilor bugetare și ar permite participarea unui număr mai mare de ofertanți, sporind astfel concurența în cadrul procedurii.
Vă rugăm să ne comunicați dacă această modificare poate fi avută în vedere și, în caz afirmativ, dacă va fi emis un document de clarificare în acest sens.
Vă mulțumim anticipat pentru atenție și colaborare.
Clarifications
Document successfully signed
OK