Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
08.07.2025 10:12
to 14.07.2025 12:00
to 14.07.2025 12:00
5 days left
2
Bidding period
with
14.07.2025 12:00
to 18.07.2025 14:00
to 18.07.2025 14:00
3
Auction
21.07.2025 09:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
362 000 MDL
Period of clarifications:
8 Jul 2025, 10:12 - 14 Jul 2025, 12:00
Submission of proposals:
14 Jul 2025, 12:00 - 18 Jul 2025, 14:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Conform cerin'elor din caietul de sarcini
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Tanase nr.7
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
8 Jul 2025, 9:39
Date modified
8 Jul 2025, 15:29
Achizitii.md ID
21446844
MTender ID
CPV
30190000-7 - Diverse maşini, echipamente şi accesorii de birou
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
202507080940_Caiet de sarcini.signed.signed (3).signed.signed.semnat.signed.semnat.pdf
Bidding Documents
-
8.07.25 10:12
202507080940_DUAE.signed.signed (2).signed.signed.semnat.signed.semnat.pdf
Bidding Documents
-
8.07.25 10:12
Date:
8 Jul 2025, 15:29
Question's name:
Apartenența la Lot pentru Hârtia A3
Question:
În anunțul de participare s-a indicat, că lotul pentru Hârtia A3 este sub numărul 2, dar pe platformă este indicat numărul 23. Vă rog să reveniți cu niște clarificări. Mulțumesc anticipat!
Answer (8 Jul 2025, 15:53):
Bună ziua. Oferta o prezentați conform informațiilor din anunțul de participare și caietul de sarcini (Formularele nr. 22 și 23 specificații tehnice și de preț). platformele de achiziții nu numerotează loturile, acestea fiind aranjate în mod aleatoriu și nu influențează la evaluarea ofertelor.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK