Public procurement
21446713
Cartofi alimentari
1
Enquiry period
with 08.07.2025 08:00
to 18.07.2025 10:00
to 18.07.2025 10:00
9 days left
2
Bidding period
with 18.07.2025 10:00
to 12.08.2025 10:00
to 12.08.2025 10:00
3
Auction
13.08.2025 13:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Active
Estimated value without VAT
2 777 777 MDL
Period of clarifications:
8 Jul 2025, 8:00 - 18 Jul 2025, 10:00
Submission of proposals:
18 Jul 2025, 10:00 - 12 Aug 2025, 10:00
Auction start date:
13 Aug 2025, 13:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017, Legea nr.306/2018, Legea nr.296/2017, HG nr.115/2013, HG nr.724/2024, HG nr.867/2023, HG nr.1279/2008 și HG nr.929/2009.
Ambalaj: saci (etichetați în modul stabilit) de plasă până la 25 kg.
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) cu greutatea până la 1500,00 kg. fiind fixați cu fire speciale: sfori, funii, frânghii, etc.;
Condiţii de livrare a mărfii:
1. la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) de la producător însoțit de rapoarte de încercări și/ sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.13.1, al. (2), (5), (6), (6.1) din Legea nr.306/2018;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol.
2. livrarea se va efectua cu transportul furnizorului, la comanda cumpărătorului în garnizoanele: mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul, în perioada 01 septembrie – 15 decembrie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Ambalaj: saci (etichetați în modul stabilit) de plasă până la 25 kg.
Condiții specifice:
- pentru transportare, manipulare și depozitare se va face pe paleți (curați, fără urme de mucegai sau umeziți) cu greutatea până la 1500,00 kg. fiind fixați cu fire speciale: sfori, funii, frânghii, etc.;
Condiţii de livrare a mărfii:
1. la livrare se prezintă pentru fiecare partidă:
- certificat de calitate (copia autentificată prin ștampilă umedă în cazul distribuitorilor) de la producător însoțit de rapoarte de încercări și/ sau documente care atestă siguranța și calitatea conform prevederilor art.13.1, al. (2), (5), (6), (6.1) din Legea nr.306/2018;
- cu prima livrare se va prezenta copia planului de autocontrol.
2. livrarea se va efectua cu transportul furnizorului, la comanda cumpărătorului în garnizoanele: mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul, în perioada 01 septembrie – 15 decembrie, anul 2025, în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 15:00;
- data, adresa și cantitatea necesară a fi livrată, vor fi indicate în cererea şefului Centrului alimentar a AN, expediată pe adresa de e-mail (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile).
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
8 Jul 2025, 7:45
Date modified
8 Jul 2025, 8:00
Estimated value (without VAT)
2 777 777 MDL
The minimum downward of the price
11 111,11 MDL
Achizitii.md ID
21446713
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
-, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău, mun. Bălți și r-nul Cahul
Contract period
29 Aug 2025 03:00 - 31 Dec 2025 02:00
List of positions
1)
Title
Quantity: 250000.0
Unit of measurement: Kilogram
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
Documentația standard.signed.pdf
Documentația standard.signed.pdf
Bidding Documents
Documentația standard
8.07.25 08:00
Anunt de participare.signed.pdf
Anunt de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
8.07.25 08:00
At the moment there are no questions to lot
Clarifications
Document successfully signed
OK