Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
04.07.2025 18:37
to 14.07.2025 15:00
to 14.07.2025 15:00
2
Bidding period
with
14.07.2025 15:00
to 25.07.2025 15:00
to 25.07.2025 15:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
2 220 000 MDL
Period of clarifications:
4 Jul 2025, 18:37 - 14 Jul 2025, 15:00
Submission of proposals:
14 Jul 2025, 15:00 - 25 Jul 2025, 15:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Servicii de proiectare a lucrărilor de reconstrucție cu replanificarea încăperilor blocului terapeutic, litera F3, a IMSP Spitalul Raional Sîngerei
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
6201, MOLDOVA, Sîngerei, or.Sîngerei, Testimițeanu, 51
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
4 Jul 2025, 18:37
Date modified
11 Jul 2025, 17:22
Achizitii.md ID
21445190
MTender ID
CPV
71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (19).docx
Documents history
-
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (19).docx
ID: ada34791-08d8-4cd6-b5a6-768ce1b7a0c2
Bidding Documents
-
2.ds_lucrari (2021).docx
ID: ada34791-08d8-4cd6-b5a6-768ce1b7a0c2
Bidding Documents
Bidding Documents
-
10.07.25 17:01
1.1-anunț -proiectare-2025.semnat.pdf
1.1-anunț -proiectare-2025.semnat.pdf
Documents history
-
1.1-anunț -proiectare-2025.semnat.pdf
1.1-anunț -proiectare-2025.semnat.pdf
ID: a376f172-b29d-45b9-a2f1-7e229d42493b
Bidding Documents
-
2.1-anunt_de_participare_lucrari_2024 (1).semnat.pdf
2.1-anunt_de_participare_lucrari_2024 (1).semnat.pdf
ID: a376f172-b29d-45b9-a2f1-7e229d42493b
Bidding Documents
Bidding Documents
-
11.07.25 17:22
1.1-anunț -proiectare-2025.docx
Documents history
-
1.1-anunț -proiectare-2025.docx
ID: ff5c1dee-5bd1-45ec-b1d2-40caa48d31ff
Bidding Documents
-
2.1-anunt_de_participare_lucrari_2024.docx
ID: ff5c1dee-5bd1-45ec-b1d2-40caa48d31ff
Bidding Documents
Bidding Documents
-
11.07.25 17:22
Date:
7 Jul 2025, 09:43
Question's name:
Elaborarea proiectul investiționa
Question:
Va rog descifrati clar: ce amnume aveti in vedere sub "elaborarea proiectul investițional" si in ce documente nationale normative/legislative se descrie aceasta?
Answer (9 Jul 2025, 16:48):
Buna ziua. Informăm despre faptul că, Cererea cu privire la elaborarea proiectului investițional, va fi exclusă din caietul de sarcini.
Date:
7 Jul 2025, 09:46
Question's name:
Verificarea dpcumentatiei d eproiect
Question:
Cine plateste pentru verificarea documentatiei de proiect de verificatori certificati? Daca aceasta face proiectant - va fi creat in conflict de interes.
Answer (9 Jul 2025, 16:55):
Costurile aferente verificării și avizării documentației de proiect, inclusiv a devizelor de cheltueli , vor fi suportate de către executorul/prestatorul desemnat.
Date:
7 Jul 2025, 09:55
Question's name:
Avizari documentatie de proiect
Question:
Daca ati familiarizat cu documentatia normativa si legislatia nationala in constructii, mai ales obligatiunile beneficiarului si proiectantului - trebuie sa stiti, ca proiectantul presteaza documentatie de proiect pentru avizari. Iar ogranizarea, comandarea, obtinerea Certificatului de Ubranizm, Conditiilor Tehnice, Avizelor de racordare, altor avize - este drept obligatiunea beneficiarului! Deci durata de timp necesar pentru aceasta nu depinde de la proiecant si trebuie sa inclusa ca ceva limitat!
Answer (9 Jul 2025, 16:51):
Vom răspunde la întrebarea corectată
Date:
7 Jul 2025, 09:57
Question's name:
Avizari documentatie de proiect CORECTAT!
Question:
Daca ati familiarizat cu documentatia normativa si legislatia nationala in constructii, mai ales obligatiunile beneficiarului si proiectantului - trebuie sa stiti, ca proiectantul presteaza documentatie de proiect pentru avizari. Iar ogranizarea, comandarea, obtinerea Certificatului de Ubranizm, Conditiilor Tehnice, Avizelor de racordare, altor avize - este drept obligatiunea beneficiarului! Deci durata de timp necesar pentru aceasta nu depinde de la proiecant si NU trebuie sa inclusa ca ceva limitat!
Answer (9 Jul 2025, 16:55):
Toate avizările necesare vor fi realizate de comun acord cu executorul/prestatorul, în strictă conformitate cu legislația în vigoare a organelor de resort.
Executorul va depune, la etapa de contractare, un grafic de elaborare a documentației, până la etapa de finalizare, cu indicarea termenelor aproximative pentru obținerea avizelor, certificatelor sau altor acte necesare.
Date:
7 Jul 2025, 11:52
Question's name:
Documentatia standard
Question:
Buna ziua. Dvs anuntati Servicii de proiectare si solicitati completarea documentatiei din Documentatia standard pentru lucrari. Schimbati va rog la Documentatia standard pentru bunuri si servicii.
Answer (9 Jul 2025, 16:49):
Buna ziua. Informăm că Documentatia standard pentru lucrari va fi înlocuită cu Documentatia standard pentru bunuri si servicii.
Date:
14 Jul 2025, 00:35
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua! Termenul de prestare nu este real, deoarece lucrările de expertiza tehnica cladirii şi schița de proiect durează minim 30-45 zile. Dupa acasta obținerea Certificatului de urbanism pentru proiectate durează inca minim 30 zile.
Termenul de executare a documentației de proiect poate fi de minim 150-180 zile după executarea expertizei tehnice şi aprobarea schiței de proiect.
Answer (14 Jul 2025, 14:58):
Buna ziua. Informăm că termenul de executare a documentației de proiect se modifică și va fi 150 zile, inclusiv verificarea documentației de proiect și deviz.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK