1
Enquiry period
with 02.07.2025 16:53
to 04.07.2025 10:30
2
Bidding period
with 04.07.2025 10:30
to 07.07.2025 11:30
2 days left
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Bidding period
Estimated value without VAT 299 900 MDL
Period of clarifications: 2 Jul 2025, 16:53 - 4 Jul 2025, 10:30
Submission of proposals: 4 Jul 2025, 10:30 - 7 Jul 2025, 11:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Advertising
Subscribe
Advertising

Servicii de alimentaţie a copiilor în sezonul estival 2025 în Instituția Publică Centrul Raional de Odihnă şi Agrement din mun. Străşeni (iulie - august, în 4 schimburi)

Serviciile vor fi prestate conform cerințelor expuse în Caietul de sarcini (Anexa nr. 21) cu respectarea prevederilor legislației în vigoare în domeniul alimentației copiilor

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD – 3701, MOLDOVA, Străşeni, mun.Străşeni, MIHAI EMINESCU 28
Web site
---
The contact person
Full name
Irina Calmîş
Contact phone
0237-2-79-06
Purchase data
Date created
2 Jul 2025, 16:53
Date modified
3 Jul 2025, 9:34
Achizitii.md ID
21443138
CPV
98300000-6 - Servicii diverse
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
meniu model.pdf meniu model.pdf
Bidding Documents
-
2.07.25 16:53
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Bidding Documents
-
2.07.25 16:53
declarație de eligibilitate.docx
Bidding Documents
-
2.07.25 16:53
anunț de participare nr. 14.2025.pdf anunț de participare nr. 14.2025.pdf
Bidding Documents
-
3.07.25 09:34
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.