Select the type of procedure
Commercial procurement
21442926
1
Enquiry period
with
02.07.2025 15:10
to 07.07.2025 15:00
to 07.07.2025 15:00
2 days left
2
Bidding period
with
07.07.2025 15:00
to 22.07.2025 15:00
to 22.07.2025 15:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
590 666,67 MDL
Period of clarifications:
2 Jul 2025, 15:10 - 7 Jul 2025, 15:00
Submission of proposals:
7 Jul 2025, 15:00 - 22 Jul 2025, 15:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Lucrări de amenajare,pavarea teritoriului adiacent de la Gradinita de copii din s.Oxentea,r-nul Dubăsari
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
4578, MOLDOVA, Dubăsari, s.Oxentea, S.Oxentea R.Dubasari
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
2 Jul 2025, 15:10
Date modified
2 Jul 2025, 21:37
Achizitii.md ID
21442926
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021 2025.signed.pdf
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021 2025.signed.pdf
Bidding Documents
-anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021 2025.signed.pdf
2.07.25 15:10
caiet de sarcini primaria oxentea pavaj.signed.pdf
caiet de sarcini primaria oxentea pavaj.signed.pdf
Bidding Documents
-caiet de sarcini primaria oxentea pavaj.signed.pd
2.07.25 15:10
Date:
2 Jul 2025, 21:37
Question's name:
Documentatia de atribuire
Question:
Buna seara. P. 9 si 10 din anuntul de participare - cifra anuala de afaceri pentru anul precedent 1mln. si 5mln. Cum de inteles? Nu este pre mare cifra anuala pentru obiectul de 600 mii?
Answer (3 Jul 2025, 18:13):
Bună ziua!Autoritatea contractantă a a revaluat cerința stabilită inițial,respectiv cifra de afaceri anuală minimă 1mln.lei si 5 mln. lei,în raport cu valoarea estimată a contractului de 590666,67 lei fără TVA.
Noua cerința privind cifra de afaceri anuală minimă: Operatorul economic trebue să facă dovada unei cifre de afaceri anuale(pentru anul precedent sau media ultimilor 3 ani )de cel puțin 600.000 lei.
Date:
3 Jul 2025, 11:12
Question's name:
garantia pentru oferta
Question:
În conformitate cu articolul 68 alineatul (1) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice,„Autoritatea contractantă poate solicita ofertanţilor să prezinte o garanţie pentru ofertă.”
Având în vedere faptul că procedura în cauză reprezintă o achiziție publică de valoare mică, solicitarea unei astfel de garanții nu este obligatorie potrivit cadrului legal. Mai mult, potrivit principiilor prevăzute la art. 7 lit. c) din aceeași lege (proporționalitatea cerințelor), considerăm că impunerea unei garanții pentru ofertă nu este justificată de natura și riscurile contractului.
În acest sens, vă rugăm să examinați posibilitatea anulării cerinței privind garanția pentru ofertă, pentru a încuraja o participare cât mai largă și nediscriminatorie a operatorilor economici și pentru a evita sarcini administrative și financiare nejustificate.
În caz contrar vom fi nevoiți să contestăm documentația de atribuire.
Answer (3 Jul 2025, 18:30):
Bună ziua!Autoritatea contractantă are dreptul să solicite constituirea unei garanții pentru ofertă,avind în vedere valoarea estimată a procedurii (590666,67 lei fară TVA) si faptul că legislația nu interzice solicitarea garanției pentru ofertă la praguri sub 800000 lei considerăm cerința proporțională,jjustfcată și conformă cu cadrul legal.Valoarea garantiei pentru ofertă a fost stabilită la un nivel rezonabil.prin urmare cerința privind garanția pentru ofertă se menține.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK