1
Enquiry period
with 25.06.2025 16:36
to 07.07.2025 10:00
7 days left
2
Bidding period
with 07.07.2025 10:00
to 28.07.2025 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 2 916 667 MDL
Period of clarifications: 25 Jun 2025, 16:36 - 7 Jul 2025, 10:00
Submission of proposals: 7 Jul 2025, 10:00 - 28 Jul 2025, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conținutul - cadru al documentației de proiect: 1.Proiectul demolării clădirilor existente, reamplasarea rețelelor exterioare, inclusiv proiectul organizării șantierului. 2. Construcția noului sediu al Judecătoriei Orhei: - Arhitectura; - Rezistența; - Tehnologia; - Amenajarea teritoriului aferent; - Elaborarea pașaportului energetic al imobilului; - Rețele inginerești interioare și exterioare: - încălzire și ventilare; - alimentarea cu apă și canalizare; - echipament electric; - telecomunicații, sisteme de înștiințare pază și supraveghere video; - semnalizare anti-incendiară; - rețelele electrice, inclusiv magistralele până la punctul de conexiune (în conformitate cu condițiile tehnice ce se atașează); - sistemul transport date (rețea LAN), inclusiv magistralele până la punctul de conexiune; - rețele exterioare apeduct, canalizare, gaz, telefonie. Lan, etc. - Protecția mediului; - Proiectul de execuție a lucrărilor; - Memoriu explicativ. Devizul de cheltuieli elaborat în conformitate cu Codul practic CPL 01.01.2012, formularele (1,3,5,7,8,9) în două exemplare și pe suport electronic și documentația de proiect în patru exemplare și pe suport electronic. Expertizarea documentației de proiect și deviz. Devalizările compartimentale documentației de proiect, cerințe tehnice descrieri vor fi consultate din caietul de sarcini pentru proiectare ce se atașează. Prețul serviciilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea prețului, nu se acoperă de către beneficiar.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, 31 August 1989 nr.82
Web site
---
The contact person
Full name
Ana Schibin
Contact phone
022820868
Purchase data
Date created
Date modified
25 Jun 2025, 16:36
Estimated value (without VAT)
2 916 667 MDL
Achizitii.md ID
21439060
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, 31 August 1989 nr.82
Contract period
31 Jul 2025 16:35 - 31 Dec 2026 15:36
List of positions
1)
Title
Documentația de proiect pentru construcția noului sediu al Judecătoriei Orhei din str. Unirii nr.156 or. Orhei CPV: 71200000-0 - Architectural and related services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Unitate
Advertising
Documents of the procurement procedure
202506251626_duae_ro_0.doc
Bidding Documents
-
25.06.25 16:36
202506251626_caiet de sarcinii (1).semnat.pdf
Bidding Documents
-
25.06.25 16:36
Question's name
Question
At the moment there are no questions to lot
Clarifications