Select the type of procedure
Commercial procurement
21438701
1
Enquiry period
with
25.06.2025 11:19
to 03.07.2025 11:30
to 03.07.2025 11:30
5 days left
2
Bidding period
with
03.07.2025 11:30
to 09.07.2025 14:30
to 09.07.2025 14:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
1 820 780 MDL
Period of clarifications:
25 Jun 2025, 11:19 - 3 Jul 2025, 11:30
Submission of proposals:
3 Jul 2025, 11:30 - 9 Jul 2025, 14:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
achiziționare lucrărilor de de betonare a drumului din sat. Nimereuca, s.Cerlina, r-ul Soroca
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
6647, MOLDOVA, Soroca, s.Nimereuca, str. Drumul Varîncăului nr.1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
25 Jun 2025, 11:19
Date modified
25 Jun 2025, 18:35
Achizitii.md ID
21438701
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - achiziționare lucrărilor de de betonare a drumului din sat. Nimereuca, s.Cerlina, r-ul Soroca
Budget: 1820780.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini prim. nimereuca.signed.pdf
caiet de sarcini prim. nimereuca.signed.pdf
Bidding Documents
-
25.06.25 11:19
1.anunt de paticipare cop lucr drum nimereuca 2025.signed.pdf
1.anunt de paticipare cop lucr drum nimereuca 2025.signed.pdf
Documents history
-
1.anunt de paticipare cop lucr drum nimereuca 2025.signed.pdf
1.anunt de paticipare cop lucr drum nimereuca 2025.signed.pdf
ID: 658b0730-5c7a-4c91-97c1-fac083e6fc7f
Bidding Documents
-
anunt de paticipare cop lucr drum nimereuca 2025.signed.pdf
anunt de paticipare cop lucr drum nimereuca 2025.signed.pdf
ID: 658b0730-5c7a-4c91-97c1-fac083e6fc7f
Bidding Documents
Bidding Documents
-
25.06.25 18:35
Date:
25 Jun 2025, 12:14
Question's name:
Sursa
Question:
Buna ziua. Va rugam sa specificație sursa de finanțare pentru lucrarea data.
Answer (25 Jun 2025, 18:33):
bugetul de stat
Date:
25 Jun 2025, 12:15
Question's name:
Proiect de executie
Question:
Buna ziua. Spuneți va rog, exista un proiect de execuție pentru lucrarea respectiva?
Answer (25 Jun 2025, 18:40):
nu estr
Date:
26 Jun 2025, 08:34
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Stimata AC acesta este caietul de sarcini care include toate lucrarile sau ati incarcat doar prima pagina cu opt pozitii ?
Answer (26 Jun 2025, 08:46):
sunt menționate doar lucrarile generale, se recomanda o vbizita in teritoriu pentru a cunoaste șantierul
Date:
26 Jun 2025, 08:58
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Va rugam sa incarcati caietul de sarcini deplin nu doar lucrarile generale la fel si Formularul Nr.1 desfasurat
Answer (26 Jun 2025, 16:31):
nu este
Date:
26 Jun 2025, 12:59
Question's name:
garantie de executie
Question:
solicitam ca garantia de buna executie sa fie prezentata prin scrisoare de garantie de la banca
Answer (26 Jun 2025, 16:34):
la discreția beneficiarului
Date:
26 Jun 2025, 20:09
Question's name:
CLARIFICARI
Question:
CE EXPERIENTA SIMILARA TREBUIE LA DRUM LIPSESTE IN CAIET COFRAJE {OPALOVCA}
Date:
27 Jun 2025, 09:08
Question's name:
Răspuns (26 iun 2025, 16:31): nu este
Question:
Din răspunsul Dvs. în care menționați doar „nu este”, nu reiese clar ce anume nu este:
– Nu dispuneți de Caietul de sarcini complet?
sau
– Nu aveți Formularul Nr. 1 desfășurat, așa cum este prevăzut în documentația standard?
Vă rugăm să precizați clar care din aceste documente lipsește și, în cazul în care nu este disponibil niciunul dintre ele, cum intenționați să desfășurați această procedură de achiziție în lipsa unei documentații tehnice complete?
Menționăm că toți Operatorii Economici trebuie să beneficieze de șanse egale de participare la licitație, ceea ce este imposibil în lipsa unui Caiet de sarcini complet și detaliat, care să includă toate datele necesare pentru elaborarea ofertei tehnico-economice.
Pentru a evita eventuale neconcordanțe, interpretări eronate sau contestări ulterioare, este absolut necesară prezentarea unui Caiet de sarcini deplin și a Formularului Nr. 1 desfășurat, în format accesibil.
Vă rugăm să încarcați de urgență documentele lipsă și să oferiți un răspuns clar și complet, în conformitate cu principiile transparenței și tratamentului egal.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK