1
Enquiry period
with 23.06.2025 09:49
to 03.07.2025 11:00
2
Bidding period
with 03.07.2025 11:00
to 14.07.2025 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 117 906 MDL
Period of clarifications: 23 Jun 2025, 9:49 - 3 Jul 2025, 11:00
Submission of proposals: 3 Jul 2025, 11:00 - 14 Jul 2025, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform proiectului de execuție
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Cristian Dragalin
Contact phone
-
Purchase data
Date created
23 Jun 2025, 9:19
Date modified
23 Jun 2025, 9:49
Estimated value (without VAT)
117 906 MDL
Achizitii.md ID
21437211
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
31 Jul 2025 09:32 - 15 Sep 2025 09:49
List of positions
1)
Title
Servicii de verificare a proiectului de execuție cu titlul „Lucrări de asigurare a stabilității terasamentelor și construcția trotuarului pe drumul G65 G64-Telenești-Mîndrești-Ghiliceni-M5, km 3,6-3,675 (partea stângă)” CPV: 71300000-1 - Engineering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Advertising
Documents of the procurement procedure
duae verificare proiecte.doc
Bidding Documents
-
23.06.25 09:49
contract servicii.docx
Bidding Documents
-
23.06.25 09:49
documentația standard bunuri servicii.docx
Bidding Documents
-
23.06.25 09:49

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Serviciul de Stat pentru Verificarea și Expertizarea Proiectelor și Construcțiilor

Normalized price: 100 800 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al S.A. ,,Administrația Națională a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1750659618733 din 29.07.2025 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1750659618733 din 14.07.2025, ce vizează achiziționarea serviciilor de verificare a proiectelor de execuție conform loturilor (12 loturi) vă comunicăm următoarele. Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire. Operatorul economic Serviciul de Stat pentru Verificarea și Expertizarea Proiectelor și Construcțiilor s-a clasat pe primul loc la următoarele loturi conform prețului ofertelor propuse și corespunderea cu cerințele înaintate: Lot 1: Servicii de verificare a proiectului de execuție cu titlul „Lucrări de reparație a drumului G33 R12–Mîndîc–Zgurita–Mărculești–Rl3, sectorul km 28,30-40,27 (sectorul de drum de la accesul spre s. Popeștii de Jos - s. Căinarii Vechi)” – 298 900,00 (două sute nouăzeci și opt mii nouă sute lei, 00 bani) lei fără TVA și 358 680,00 (trei sute cincizeci și opt mii șase sute optzeci lei, 00 bani) lei cu TVA; Lot 2: Servicii de verificare a proiectului de execuție cu titlul „Lucrări de asigurare a stabilității terasamentelor și construcția trotuarului pe drumul G65 G64-Telenești-Mîndrești-Ghiliceni-M5, km 3,6-3,675 (partea stângă)” – 100 800,00 (una sută mii opt sute lei, 00 bani) lei fără TVA și 120 960,00 (una sută douăzeci mii nouă sute șaizeci lei, 00 bani) lei cu TVA; Lot 3: Servicii de verificare a proiectului de execuție cu titlul „Lucrări de reconstrucție a podului de șosea poziționat pe drumul public G71 R3-Ialoveni-Băcioi-Sîngera-R2, km 21,442” – 101 800,00 (una sută unu mii opt sute lei, 00 bani) lei fără TVA și 122 160,00 (una sută douăzeci și două mii una sută șaizeci lei, 00 bani) lei cu TVA; Lot 7: Servicii de verificare a proiectului de execuție cu titlul „Lucrări de construcție a drumului R30 Anenii Noi-Căușeni-Ștefan Vodă-fr.cu Ucraina (drum de ocolire a s.Grigorievca)” – 131 900,00 (una sută treizeci și unu mii nouă sute lei, 00 bani) lei fără TVA și 158 280,00 (una sută cincizeci și opt mii două sute optzeci lei, 00 bani) lei cu TVA; Lot 8: Servicii de verificare a proiectului de execuție cu titlul „Lucrări de construcție a drumului de acces la podul peste râul Prut și construcția punctului de trecere a frontierei (PTF), amplasat în regiunea s.Zagarancea, raionul Ungheni” – 486 200,00 (patru sute optzeci și șase mii două sute lei, 00 bani) lei fără TVA și 583 440,00 (cinci sute optzeci și trei mii patru sute patruzeci lei, 00 bani) lei cu TVA; Lot 10: Servicii de verificare a proiectului de execuție cu titlul „Construcția sistemelor de cântărire în mișcare a vehiculelor aflate în circulație pe drumurile publice naționale din Republica Moldova” – 180 000,00 (una sută optzeci mii lei, 00 bani) lei fără TVA și 216 000,00 (două sute șaisprezece mii lei, 00 bani) lei cu TVA; Lot 11: Servicii de verificare a proiectului de execuție cu titlul „ Proiect de execuție TIP privind construcția suporturilor metalice, pentru indicatoare rutiere de informare și orientare” – 105 300,00 (una sută cinci mii trei sute lei, 00 bani) lei fără TVA și 126 360,00 (una sută douăzeci și șase mii trei sute șaizeci lei, 00 bani) lei cu TVA. Operatorul economic BIROUL DE CERCETĂRI ŞI PROIECTĂRI INJPROIECT S.R.L. s-a clasat pe primul loc la următoarele loturi conform prețului ofertelor propuse și corespunderea cu cerințele înaintate: Lot 4: Servicii de verificare a proiectului de execuție cu titlul „Lucrări de reparație a capitală a podului de șosea poziționat pe drumul public G135 Ceadîr-Lunga-Congaz-Dimitrovca-G131, km 4,790” - 114 075,00 (una sută paisprezece mii șaptezeci și cinci lei, 00 bani) lei fără TVA și 136 890,00 (una sută treizeci și șase mii opt sute nouăzeci lei, 00 bani) lei cu TVA; Lot 5: Servicii de verificare a proiectului de execuție cu titlul „ Lucrări de reparație a podului de șosea poziționat pe drumul public R35 Comrat-Cantemir-R34, km 14,370” – 85 730,00 (optzeci și cinci mii șapte sute treizeci lei, 00 bani) lei fără TVA și 102 876,00 (una sută două mii opt sute șaptezeci și șase lei, 00 bani) lei cu TVA ; Lot 6: Servicii de verificare a proiectului de execuție cu titlul „Proiect de execuție TIP privind construcția podețelor (tubulare, dreptunghiulare, cu circulație direct pe cale, etc)” – 113 865,00 (una sută treisprezece mii opt sute șaizeci și cinci lei, 00 bani) lei fără TVA și 136 638,00 (una sută treizeci și șase mii șase sute treizeci și opt lei, 00 bani) lei cu TVA; Lot 9: Servicii de verificare a proiectului de execuție cu titlul „Lucrări de reparație a podului de șosea poziționat pe drumul public R32 M3-Vulcănești-Cahul-Taraclia, km 42,100” – 96 355,00 (nouăzeci și șase mii trei sute cincizeci și cinci lei, 00 bani) lei fără TVA și 115 626,00 (una sută cincisprezece mii șase sute douăzeci și șase lei, 00 bani) lei cu TVA; Lot 12: Servicii de verificare a proiectului de execuție cu titlul „Lucrări de reparația pasajului poziționat pe drumul public R6 Chișinău - Orhei - Bălți, km 136,200” – 103 310,00 (una sută trei mii trei sute zece lei, 00 bani) lei fără TVA și 123 972,00 (una sută douăzeci și trei mii nouă sute șaptezeci și doi lei, 00 bani) lei cu TVA. În urma evaluării documentelor ofertelor și a răspunsurilor la clarificările solicitate operatorului economic Serviciul de Stat pentru Verificarea și Expertizarea Proiectelor și Construcțiilor, prin demersul nr. 04-02/3747 din 24.07.2025, grupul de lucru a decis atribuirea contractelor privind achiziționarea ,,Serviciilor de verificare a proiectelor de execuție conform loturilor (12 loturi) ” operatorilor economici Serviciul de Stat pentru Verificarea și Expertizarea Proiectelor și Construcțiilor și BIROUL DE CERCETĂRI ŞI PROIECTĂRI INJPROIECT S.R.L. conform clasamentului sus-prezentat. Ofertele câștigătoare corespund cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorii economici câștigători au elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate serviciile şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorii economici desemnați câştigători au dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractele vor fi încheiate cu ofertanții câştigători în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice şi vor cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectele contractelor, care ulterior vor fi înaintat în adresa Dvs. spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 alin.(8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă solicită ca ofertanții să prezinte la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertanții desemnați câștigători vor prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications