Select the type of procedure
Commercial procurement
21435402
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
823 934,35 MDL
Period of clarifications:
18 Jun 2025, 16:49 - 25 Jun 2025, 15:00
Submission of proposals:
25 Jun 2025, 15:00 - 1 Jul 2025, 9:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Conform Anunțului de participare și Caietului de sarcini
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Se anulează procedura COP nr. 21435402, având ca obiect Lucrări de reparație a grupurilor sanitare in cadrul Școlii Primare "Grigore Vieru" din str. Nicolae Milescu Spatarul 13/3, mun. Chișinău în temeiul Articolului 71. Anularea procedurii de achiziție publică, alin. (1) lit d) au fost prezentate oferte care sînt neadecvate, inacceptabile sau neconforme;
Date of cancellation
23 Jul 2025, 11:31
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
18 Jun 2025, 16:49
Date modified
23 Jul 2025, 14:38
Achizitii.md ID
21435402
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Date:
19 Jun 2025, 16:18
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Buna ziua. Va rugam sa indicati sursa de finantare. Va multumim.
Answer (19 Jun 2025, 16:43):
proiect finanțat din Bugetul de Stat în cadrul Programului de îmbunătățire a condițiilor de igienă și sănătate în instituțiile de învățământ primar, gimnazial și liceal, ediția 2025, finanțare aprobată prin Ordinul comun al Ministrului Educației și Cercetării și al Ministrului Infrastructurii și Dezvoltării Regionale nr. 98/820 din 30 mai 2025.
Date:
20 Jun 2025, 11:47
Question's name:
Garanția de bună execuție
Question:
Buna ziua. In documentatia standart, atasata la procedura in cauza este stipulat urmatoarele:
98. Garanția de bună execuție a contractului, dacă părțile agreează, se constituie din:
1) rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți;
2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate;
3) transfer pe contul autorității contractante
In anuntul de participare garantia de buna executie se prezinta sub forma de transfer la contul AC.
Se va accepta si alte forme de prezentare a garantiei de buna executie ?
Answer (20 Jun 2025, 14:02):
Bună ziua. Se va accepta numai Garanția bancară solicitată conform Anunțului de participare
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK