1
Enquiry period
with 18.06.2025 16:49
to 25.06.2025 15:00
5 days left
2
Bidding period
with 25.06.2025 15:00
to 01.07.2025 09:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 823 934,35 MDL
Period of clarifications: 18 Jun 2025, 16:49 - 25 Jun 2025, 15:00
Submission of proposals: 25 Jun 2025, 15:00 - 1 Jul 2025, 9:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Advertising
Subscribe
Advertising

Conform Anunțului de participare și Caietului de sarcini

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
The contact person
Full name
Marian Elena Iațcu Rodica
Contact phone
022499661
Purchase data
Date created
18 Jun 2025, 16:49
Date modified
19 Jun 2025, 16:18
Achizitii.md ID
21435402
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
duae.docx
Bidding Documents
-
18.06.25 16:49
caiet de sarcini.docx
Bidding Documents
-
18.06.25 16:49
anunț de participare.docx
Bidding Documents
-
18.06.25 16:49
ds.docx
Bidding Documents
-
18.06.25 16:49
Date:
19 Jun 2025, 16:18
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Buna ziua. Va rugam sa indicati sursa de finantare. Va multumim.
Answer (19 Jun 2025, 16:43):
proiect finanțat din Bugetul de Stat în cadrul Programului de îmbunătățire a condițiilor de igienă și sănătate în instituțiile de învățământ primar, gimnazial și liceal, ediția 2025, finanțare aprobată prin Ordinul comun al Ministrului Educației și Cercetării și al Ministrului Infrastructurii și Dezvoltării Regionale nr. 98/820 din 30 mai 2025.
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.