1
Enquiry period
with 18.06.2025 16:09
to 30.06.2025 16:30
10 days left
2
Bidding period
with 30.06.2025 16:30
to 04.07.2025 16:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 1 394 549 MDL
Period of clarifications: 18 Jun 2025, 16:09 - 30 Jun 2025, 16:30
Submission of proposals: 30 Jun 2025, 16:30 - 4 Jul 2025, 16:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Advertising
Subscribe
Advertising

Lucrări de reparație a rețelelor electrice interioare la edificiul Inspectoratului de poliție Nisporeni

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
The contact person
Full name
Mariana Ciobanu
Contact phone
022868262
Purchase data
Date created
18 Jun 2025, 16:09
Date modified
19 Jun 2025, 16:28
Achizitii.md ID
21435308
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
cerințe suplimentare obligatorii.pdf cerințe suplimentare obligatorii.pdf
Bidding Documents
cerințe suplimentare obligatorii
18.06.25 16:09
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Technical Specifications
caiet de sarcini
18.06.25 16:09
ds_lucrari (5).docx
Bidding Documents
ds_lucrari
18.06.25 16:09
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
18.06.25 16:09
duae_ro_0 (13).doc
Bidding Documents
duae_ro_0
18.06.25 16:09
caiet de sarcini varianta word.docx
Technical Specifications
caiet de sarcini varianta word
19.06.25 16:21
proiect volumu ii.pdf proiect volumu ii.pdf
Bidding Documents
proiect volumul II
19.06.25 16:28
proiect volumul i.pdf proiect volumul i.pdf
Bidding Documents
proiect volumul I
19.06.25 16:28
proiect volumu iii.pdf proiect volumu iii.pdf
Bidding Documents
proiect volumul III
19.06.25 16:28
Date:
18 Jun 2025, 16:22
Question's name:
Procedura de achizitie
Question:
Care este cauza procedurii repetate? Să înțelegem corect daca e cauza, deorece conform cerinețelor trebuie sa blocăm bani pentru garanția bancara
Answer (18 Jun 2025, 16:53):
Procedura de achiziție respectivă este repetată din motiv că licitația inițială a fost anulată în temeiul art. 71 alin. (1) lit. c) din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice. Referitor la garanția pentru ofertă va informăm că aceasta poate fi însoțită de scrisoare de garanție emisă de o bancă comercială completată conform Anexa nr.9 din Documentația Standard sau prin transfer la contul autorității contractante (ordin de plată).
Date:
19 Jun 2025, 16:12
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Buna ziua. Va rugam sa indicati sursa de finantare. Va multumim.
Answer (19 Jun 2025, 16:26):
Sursa de finanțare din bugetul de stat.
Date:
19 Jun 2025, 16:15
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua. Va rugam sa publicati varianta word a caietului de sarcini.
Answer (19 Jun 2025, 16:22):
Caietul de sarcini în varianta word este anexat la documentele procedurii de achiziție.
Date:
19 Jun 2025, 16:16
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Buna ziua. Solicitam publicarea proiectului de executie. Va multumesc.
Answer (19 Jun 2025, 16:30):
Proiectul de executie este atașat la documentele procedurii de achiziție.
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.