1
Enquiry period
with 17.06.2025 10:57
to 26.06.2025 12:00
5 days left
2
Bidding period
with 26.06.2025 12:00
to 03.07.2025 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 18 650 830 MDL
Period of clarifications: 17 Jun 2025, 10:57 - 26 Jun 2025, 12:00
Submission of proposals: 26 Jun 2025, 12:00 - 3 Jul 2025, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de organizare a alimentației gratuite a elevilor din instituțiile de învățămînt pe perioada septembrie - decembrie 2025 Criteriul de evaluare aplicat pentru atribuirea contractului: cel mai bun raport calitate-preț pe lotul întreg și îndeplinirea tuturor cerințelor de calificare
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, Independentei nr.1
Web site
---
The contact person
Full name
Ceremuș Liliana
Contact phone
+37323154622
Purchase data
Date created
Date modified
18 Jun 2025, 14:52
Estimated value (without VAT)
18 650 830 MDL
Achizitii.md ID
21433991
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, la cantinele institutiilor de invatamint
Contract period
14 Jul 2025 03:00 - 31 Dec 2025 02:00
List of positions
1)
Title
Servicii de organizare a alimentației gratuite a elevilor din instituțiile de învățămînt pe perioada septembrie - decembrie 2025 CPV: 55500000-5 - Canteen and catering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Advertising
Documents of the procurement procedure
anexa nr.22 si nr.23.semnat
Bidding Documents
anexa nr.22 si nr.23
17.06.25 10:57
Acord de asociere Gogol.semnat
Bidding Documents
Acord de asociere
17.06.25 10:57
anexa nr.22 si nr.23
Bidding Documents
anexa nr.22 si nr.23
17.06.25 10:57
declaratie_ro.semnat
Bidding Documents
declaratie
17.06.25 10:57
Acord de asociere DÎTS.semnat
Bidding Documents
Acord de asociere
17.06.25 10:57
declaratie_ro
Bidding Documents
declaratie
17.06.25 10:57
DUAE
Bidding Documents
DUAE
17.06.25 10:57
7 Anunt_de_intentie - Alimentatia gratuita a.2025 - bap_nr_11_09.02.2024.semnat
Bidding Documents
Anunt_de_intentie
17.06.25 10:57
caiet de sarcini septembrie-decembrie 2025.semnat
Bidding Documents
caiet de sarcini
17.06.25 10:57
Acord de asociere Eminescu.semnat
Bidding Documents
Acord de asociere
17.06.25 10:57
Anunț de participare - Alimentația gratuită septembrie-decembrie a. 2025.semnat
Bidding Documents
Anunț de participare
17.06.25 10:57
caiet de sarcini septembrie-decembrie 2025
Bidding Documents
caiet de sarcini
17.06.25 10:57
documentatia_standard_bunuri_servicii_alimentația gratuită septembrie-decembrie 2025
Bidding Documents
formulare, contract-model
17.06.25 10:57
DUAE.semnat
Bidding Documents
DUAE
17.06.25 10:57
Servicii de organizare a alimentației gratuite a elevilor din instituțiile de învățămînt pe perioada septembrie - decembrie 2025
Date:
18 Jun 2025, 14:52
Question's name:
CAIET DE SARCINI. SPECIFICAȚII TEHNICE ȘI DE PREȚ
Question:
Conform datelor prezentate în CAIET DE SARCINI. SPECIFICAȚII TEHNICE ȘI DE PREȚ există o serie de acțiuni care necesită a fi examinate și anume propunem de a modifica următoarele: - Punctul 2.1 al. 5 asigurarea blocului alimentar cu utilaj necesar cu asigurarea blocului alimentar cu inventar necesar (veselă, tacîmuri), deoarece contrazice punctul 1 al. 2 Descirere generală (DÎTS pune la dispoziție furnizorului încăperi necesare pentru activitate săli de pregătire și păstrare a produselor alimentae cu utilaj tehnologic și frigorific conform cerințelor sanitare). - Puncrul 2.1.al. 7 f se exclude sintagma « și nu se include în prețul serviciului prestat» fiindcă contrazice instrucțiune Nr. 12 din 26.04.1996 privind formarea preţurilor la întreprinderile de alimentaţie publică ale agenţilor economici din Republica Moldova. - Puncrul 2.1.al. 8 Agentil economic nu se angajează în efectuarea reparației sălii de mese și utilajului deoarece contrazice punctul 1 al.2. - A se exclude punctul 2.1 al. 9 - La intrarea în sala de mese, va fi asigurat dezinfectant pentru mîini. - A se exclude sintagma «Prețul recipientelor nu este inclus în preț» fiindcă contrazice instrucțiune Nr. 12 din 26.04.1996 privind formarea preţurilor la întreprinderile de alimentaţie publică ale agenţilor economici din Republica Moldova.
Answer (19 Jun 2025, 13:50):
1. Referitor la punctul 2.1, alin. 5 – asigurarea blocului alimentar cu utilaj/inventar necesar (veselă, tacâmuri): Se menține prevederea din caietul de sarcini, întrucât dotarea cu echipamente tehnologice și frigorifice face obiectul infrastructurii puse la dispoziție de autoritatea contractantă, însă inventarul de unică folosință sau frecvent utilizat (veselă, tacâmuri etc.) revine în responsabilitatea operatorului economic pe durata derulării contractului. Totodată, punctul 2.1 alin. 5 menționează posibilitatea ca „la necesitate”, pe parcursul prestării serviciului, operatorul economic să completeze dotarea existentă cu utilaj tehnologic, exclusiv în scopul asigurării continuității și eficienței serviciului prestat. Prin urmare, nu există o contradicție, ci o complementaritate logică între cele două puncte: infrastructura de bază este oferită de autoritatea contractantă, iar operatorul economic intervine doar dacă este necesar, pentru a suplimenta echipamentele minore sau inventarul specific activității zilnice. Această prevedere respectă principiul responsabilității partajate și garantează buna desfășurare a serviciului în toate unitățile beneficiare. 2. Referitor la punctul 2.1, alin. 7 lit. f – excluderea sintagmei „și nu se include în prețul serviciului prestat”: Se menține formularea inițială, având în vedere că asigurarea cu detergenți și dezinfectanți constituie o obligație tehnică complementară ce nu se regăsește în calculul direct al prețului unitar per porție, în conformitate cu caracterul de prestare a serviciului, fără a contraveni prevederilor legale privind formarea prețurilor. 3. Referitor la punctul 2.1, alin. 8 – efectuarea reparațiilor: Se menține prevederea, cu precizarea că aceasta vizează strict reparațiile curente cauzate de utilizare necorespunzătoare sau deteriorări provocate de operatorul economic. Infrastructura existentă este pusă la dispoziție în condiții funcționale și nu generează obligații nejustificate din partea furnizorului. 4. Referitor la punctul 2.1, alin. 9 – asigurarea dezinfectantului la intrarea în sala de mese: Se menține prevederea, având în vedere obligativitatea respectării normelor minime de igienă, mai ales în unități care deservesc copii. Costurile asociate sunt minime și nu afectează în mod semnificativ prețul serviciului. 5. Referitor la sintagma „Prețul recipientelor nu este inclus în preț”: Prevederea este menținută, deoarece recipientele sunt considerate materiale auxiliare, iar abordarea actuală este conformă cadrului normativ aplicabil prestatorilor de servicii alimentare.
Question's name
Question
Clarifications