Public procurement
21433991
Servicii de organizare a alimentației gratuite a elevilor din instituțiile de învățămînt pe perioada septembrie - decembrie 2025
1
Enquiry period
with 17.06.2025 10:57
to 26.06.2025 12:00
to 26.06.2025 12:00
2
Bidding period
with 26.06.2025 12:00
to 03.07.2025 10:00
to 03.07.2025 10:00
3
Auction
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Active
Estimated value without VAT
18 650 830 MDL
Period of clarifications:
17 Jun 2025, 10:57 - 26 Jun 2025, 12:00
Submission of proposals:
26 Jun 2025, 12:00 - 3 Jul 2025, 10:00
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Servicii de organizare a alimentației gratuite a elevilor din instituțiile de învățămînt pe perioada septembrie - decembrie 2025 Criteriul de evaluare aplicat pentru atribuirea contractului: cel mai bun raport calitate-preț pe lotul întreg și îndeplinirea tuturor cerințelor de calificare
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, Independentei nr.1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
Date modified
18 Jun 2025, 14:52
Estimated value (without VAT)
18 650 830 MDL
Achizitii.md ID
21433991
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, la cantinele institutiilor de invatamint
Contract period
14 Jul 2025 03:00 - 31 Dec 2025 02:00
List of positions
1)
Title
Servicii de organizare a alimentației gratuite a elevilor din instituțiile de învățămînt pe perioada septembrie - decembrie 2025
CPV: 55500000-5 - Canteen and catering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
documentatia_standard_bunuri_servicii_alimentația gratuită septembrie-decembrie 2025.semnat
Bidding Documents
documentatia_standard
17.06.25 10:57
7 Anunt_de_intentie - Alimentatia gratuita a.2025 - bap_nr_11_09.02.2024.semnat
Bidding Documents
Anunt_de_intentie
17.06.25 10:57
Anunț de participare - Alimentația gratuită septembrie-decembrie a. 2025.semnat
Bidding Documents
Anunț de participare
17.06.25 10:57
documentatia_standard_bunuri_servicii_alimentația gratuită septembrie-decembrie 2025
Bidding Documents
formulare, contract-model
17.06.25 10:57
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
Î.M. APROVIZIONARE
Normalized price:
18 650 830 MDL
Status:
Cancelled
În scopul evaluării conform criteriului ”cel mai bun raport calitate-preț pe lotul întreg și îndeplinirea tuturor cerințelor de calificare”
03.07.25 10:49
Reason: În scopul evaluării conform criteriului ”cel mai bun raport calitate-preț pe lotul întreg și îndeplinirea tuturor cerințelor de calificare”
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
duaesigned.pdf
ID: 60509c55-e528-4987-b4ee-bb50c70fa432
Eligibility documents
Date of download:
2.07.25 11:00
Opening date:
3.07.25 10:00
garanțiapentruofertăsigned.pdf
ID: af244870-433f-4bcb-9873-805db3623826
Documents of submission
Date of download:
2.07.25 11:00
Opening date:
3.07.25 10:00
certificatdeatribuireacontuluibancarsigned.pdf
ID: 2a60d26b-8529-4fe5-86e6-44210b34d28e
Qualification documents
Date of download:
2.07.25 11:00
Opening date:
3.07.25 10:00
anexa8-declarațiaprivindvalabilitareaoferteisigned.pdf
ID: 45153fb9-8aff-413a-a8a4-629f16580681
Qualification documents
Date of download:
2.07.25 11:00
Opening date:
3.07.25 10:00
raportfinanciar2024signed.pdf
ID: 4b0401c0-5e34-442c-9b95-9ad7a7620d18
Qualification documents
Date of download:
2.07.25 11:00
Opening date:
3.07.25 10:00
certificatprivindlipsarestanțelorsigned.pdf
ID: 51340908-6ce7-482a-b2d5-5006eea0f316
Qualification documents
Date of download:
2.07.25 11:00
Opening date:
3.07.25 10:00
autorizațieautosigned.pdf
ID: 5501e9d8-864b-43c5-abb3-50c58ae9ee7e
Qualification documents
Date of download:
2.07.25 11:00
Opening date:
3.07.25 10:00
anexa14-declarațiaprivindpersonaluldespecialitatesigned.pdf
ID: 5b1bb423-2950-4441-979b-61b7ebbd3d50
Qualification documents
Date of download:
2.07.25 11:00
Opening date:
3.07.25 10:00
extrassigned.pdf
ID: 67d9ea49-2e12-45a7-914a-10ddeec94a9c
Qualification documents
Date of download:
2.07.25 11:00
Opening date:
3.07.25 10:00
anexa12-declarațiaprivindlistaprincipalelorlivrărisigned.pdf
ID: 7a588224-e55c-4bd4-8061-29332fea9cde
Qualification documents
Date of download:
2.07.25 11:00
Opening date:
3.07.25 10:00
anexa21-caietdesarciniseptembrie-decembrie2025signed.pdf
ID: 81cf4436-1c6c-4abc-a3d7-c3a6b2e3e068
Qualification documents
Date of download:
2.07.25 11:00
Opening date:
3.07.25 10:00
anexa7-cereredeparticiparesigned.pdf
ID: 9d832b0e-0f4d-41c4-8e98-c987432913f8
Qualification documents
Date of download:
2.07.25 11:00
Opening date:
3.07.25 10:00
anexanr22sinr23signedsigned.pdf
ID: bc90276f-d90c-4b74-8221-306cdcd51877
x_technicalDocuments
Date of download:
2.07.25 11:00
Opening date:
3.07.25 10:00
autorizațiicantinesigned.pdf
ID: d9a9abdd-eb72-4d0a-a6f2-cab15f83f50b
Qualification documents
Date of download:
2.07.25 11:00
Opening date:
3.07.25 10:00
anexa13-declarațiaprivinddotărilespecificesigned.pdf
ID: d9f92af2-318b-447c-a8c0-cde92ec021e3
Qualification documents
Date of download:
2.07.25 11:00
Opening date:
3.07.25 10:00
listameniurilor2025-2026signed.pdf
ID: dc3c9e31-c714-478c-84e8-6146e83a3628
Qualification documents
Date of download:
2.07.25 11:00
Opening date:
3.07.25 10:00
2
Participant(s) name(s):
UAB HANDELSHUS
Normalized price:
18 650 830 MDL
Status:
Cancelled
În scopul evaluării conform criteriului ”cel mai bun raport calitate-preț pe lotul întreg și îndeplinirea tuturor cerințelor de calificare”
03.07.25 11:37
Reason: În scopul evaluării conform criteriului ”cel mai bun raport calitate-preț pe lotul întreg și îndeplinirea tuturor cerințelor de calificare”
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
15_situatia financiara pontem x srl 2024.signed.pdf
15_situatia financiara pontem x srl 2024.signed.pdf
ID: 086d075a-2b31-4ee5-8ac0-56e549f8bfd0
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.07.25 15:36
Opening date:
3.07.25 10:50
7_declaratie valabilitatea ofertei.signed.signed.pdf
7_declaratie valabilitatea ofertei.signed.signed.pdf
ID: 131e6de0-f024-468a-af2f-38a8746b953e
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.07.25 15:36
Opening date:
3.07.25 10:50
asocierea_anexanr.11.signed.signed.pdf
asocierea_anexanr.11.signed.signed.pdf
ID: 14100dc6-8de3-40d0-9b04-4839425eb37c
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.07.25 15:36
Opening date:
3.07.25 10:50
c286945-2023_06_sanitaryveterinaryauthorization_certificate.signed.signed.pdf
c286945-2023_06_sanitaryveterinaryauthorization_certificate.signed.signed.pdf
ID: 20c9c59c-b238-4e98-b20f-d95bcc6dacec
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.07.25 15:36
Opening date:
3.07.25 10:50
autorizatie pontem.x.signed.signed.pdf
autorizatie pontem.x.signed.signed.pdf
ID: 250e69eb-2ff6-4d63-b1ec-d7554fbc7faf
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.07.25 15:36
Opening date:
3.07.25 10:50
9_anexa 13 modificat_privind dotarile.signed.signed.pdf
9_anexa 13 modificat_privind dotarile.signed.signed.pdf
ID: 29cd7c93-8338-48e4-b41f-59f48ef31a30
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.07.25 15:36
Opening date:
3.07.25 10:50
2_specificatia_ pret_ anexa_23pdf.signed.signed.pdf
2_specificatia_ pret_ anexa_23pdf.signed.signed.pdf
ID: 3485a336-a12f-40c5-8195-f0f2bacb1b24
Financial proposal
MSIGN
Date of download:
2.07.25 15:36
Opening date:
3.07.25 10:50
17_ meniu dejun-pranz (2).signed.signed.pdf
17_ meniu dejun-pranz (2).signed.signed.pdf
ID: 3889969f-c2b5-4ca5-b925-d16da27d8f89
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.07.25 15:36
Opening date:
3.07.25 10:50
certificat de atribuire cod fiscal.signed.pdf
certificat de atribuire cod fiscal.signed.pdf
ID: 3cafc41d-6671-4dcc-b400-1da6de4ae452
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.07.25 15:36
Opening date:
3.07.25 10:50
1_ specificatia tehnica_anexa_22.signed.signed.pdf
1_ specificatia tehnica_anexa_22.signed.signed.pdf
ID: 46e4eb71-d371-4c8c-a588-78061934d257
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.07.25 15:36
Opening date:
3.07.25 10:50
8_anexa 12_declaratie servicii similare.signed.signed.pdf
8_anexa 12_declaratie servicii similare.signed.signed.pdf
ID: 4c4453d3-e457-4b32-ad1c-a08002c9d6de
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.07.25 15:36
Opening date:
3.07.25 10:50
12_autorizatie mercedes depozit.signed.pdf
12_autorizatie mercedes depozit.signed.pdf
ID: 4ddaea3d-2286-4b31-85c7-43fb77d98d43
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.07.25 15:36
Opening date:
3.07.25 10:50
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.07.25 15:36
Opening date:
3.07.25 10:50
5_duae uab handelshus.signed.pdf
5_duae uab handelshus.signed.pdf
ID: 73b80aaf-085a-4c4f-a404-c2bf65e039f3
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.07.25 15:36
Opening date:
3.07.25 10:50
6_cerere de participare.signed.signed.pdf
6_cerere de participare.signed.signed.pdf
ID: 8de717f2-cbc8-41e8-a9b2-5e02716ae562
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.07.25 15:36
Opening date:
3.07.25 10:50
11_extras din registrul de stat al persoanelor juridice (3).signed.pdf
11_extras din registrul de stat al persoanelor juridice (3).signed.pdf
ID: 8e95ffbf-b5f4-480a-aa75-d6c83802993f
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.07.25 15:36
Opening date:
3.07.25 10:50
17_ meniu la pachet.signed.signed.pdf
17_ meniu la pachet.signed.signed.pdf
ID: a14febf9-62d2-471a-850e-ae5bc1085160
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.07.25 15:36
Opening date:
3.07.25 10:50
16_ certificat cont bancar.signed.pdf
16_ certificat cont bancar.signed.pdf
ID: a31e88de-8540-4eef-bcea-624f78429384
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.07.25 15:36
Opening date:
3.07.25 10:50
4_gb nr.ml839692-25-222 din 25.06.2025.signed.signed.signed.pdf
4_gb nr.ml839692-25-222 din 25.06.2025.signed.signed.signed.pdf
ID: a47ae819-cbcf-4ab5-92c8-0d71c5398fb1
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.07.25 15:36
Opening date:
3.07.25 10:50
10 _declarație personal-1.signed.signed.pdf
10 _declarație personal-1.signed.signed.pdf
ID: a7dc2d30-fc8e-4da7-87e7-8984cf034d79
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.07.25 15:36
Opening date:
3.07.25 10:50
14_ lispa datorii uab.signed.pdf
14_ lispa datorii uab.signed.pdf
ID: a8596fdc-858b-47ce-93a5-d16ff95f5592
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.07.25 15:36
Opening date:
3.07.25 10:50
11_extras uab handelshus.signed.pdf
11_extras uab handelshus.signed.pdf
ID: b7151f9f-f21a-4fbd-95e5-faf67e2cd7ea
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.07.25 15:36
Opening date:
3.07.25 10:50
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.07.25 15:36
Opening date:
3.07.25 10:50
12_autorizatie peugeot.signed.pdf
12_autorizatie peugeot.signed.pdf
ID: d51a6f99-731c-48c9-9385-d0a3677bebdf
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.07.25 15:36
Opening date:
3.07.25 10:50
15_uab raport financiar 2024.signed.pdf
15_uab raport financiar 2024.signed.pdf
ID: df245fe5-0278-4669-b353-2734ad0c19e1
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.07.25 15:36
Opening date:
3.07.25 10:50
autorizatie sanitar veterinar aristotel.signed.signed.pdf
autorizatie sanitar veterinar aristotel.signed.signed.pdf
ID: edecffaf-0825-4619-88fd-2c02c1502571
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.07.25 15:36
Opening date:
3.07.25 10:50
16_certificat de existenta a conturilor.signed.signed.pdf
16_certificat de existenta a conturilor.signed.signed.pdf
ID: f06fa660-6d77-4e83-ab77-937ed492bce1
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.07.25 15:36
Opening date:
3.07.25 10:50
4_ garantia bacara.signed.pdf
4_ garantia bacara.signed.pdf
ID: f1824fb8-7997-4610-8f8a-5a5a1b03e682
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.07.25 15:36
Opening date:
3.07.25 10:50
14_pontem_lipsa datorii.signed.pdf
14_pontem_lipsa datorii.signed.pdf
ID: f522e1a4-62d1-40b0-8484-1d34da95c135
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.07.25 15:36
Opening date:
3.07.25 10:50
3_caiet de sarcini septembriedecembrie 2025semnat (1).signed.signed.pdf
3_caiet de sarcini septembriedecembrie 2025semnat (1).signed.signed.pdf
ID: fbaa7efc-bbf7-4c68-8ed9-8cd534f8daa6
Qualification documents
MSIGN
Date of download:
2.07.25 15:36
Opening date:
3.07.25 10:50
The history of the auction
View auction
Servicii de organizare a alimentației gratuite a elevilor din instituțiile de învățămînt pe perioada septembrie - decembrie 2025
Date:
18 Jun 2025, 14:52
Question's name:
CAIET DE SARCINI. SPECIFICAȚII TEHNICE ȘI DE PREȚ
Question:
Conform datelor prezentate în CAIET DE SARCINI. SPECIFICAȚII TEHNICE ȘI DE PREȚ există o serie de acțiuni care necesită a fi examinate și anume propunem de a modifica următoarele:
- Punctul 2.1 al. 5 asigurarea blocului alimentar cu utilaj necesar cu asigurarea blocului alimentar cu inventar necesar (veselă, tacîmuri), deoarece contrazice punctul 1 al. 2 Descirere generală (DÎTS pune la dispoziție furnizorului încăperi necesare pentru activitate săli de pregătire și păstrare a produselor alimentae cu utilaj tehnologic și frigorific conform cerințelor sanitare).
- Puncrul 2.1.al. 7 f se exclude sintagma « și nu se include în prețul serviciului prestat» fiindcă contrazice instrucțiune Nr. 12
din 26.04.1996 privind formarea preţurilor la întreprinderile de alimentaţie publică ale agenţilor economici din Republica Moldova.
- Puncrul 2.1.al. 8 Agentil economic nu se angajează în efectuarea reparației sălii de mese și utilajului deoarece contrazice punctul 1 al.2.
- A se exclude punctul 2.1 al. 9 - La intrarea în sala de mese, va fi asigurat dezinfectant pentru mîini.
- A se exclude sintagma «Prețul recipientelor nu este inclus în preț» fiindcă contrazice instrucțiune Nr. 12
din 26.04.1996 privind formarea preţurilor la întreprinderile de alimentaţie publică ale agenţilor economici din Republica Moldova.
Answer (19 Jun 2025, 13:50):
1. Referitor la punctul 2.1, alin. 5 – asigurarea blocului alimentar cu utilaj/inventar necesar (veselă, tacâmuri): Se menține prevederea din caietul de sarcini, întrucât dotarea cu echipamente tehnologice și frigorifice face obiectul infrastructurii puse la dispoziție de autoritatea contractantă, însă inventarul de unică folosință sau frecvent utilizat (veselă, tacâmuri etc.) revine în responsabilitatea operatorului economic pe durata derulării contractului. Totodată, punctul 2.1 alin. 5 menționează posibilitatea ca „la necesitate”, pe parcursul prestării serviciului, operatorul economic să completeze dotarea existentă cu utilaj tehnologic, exclusiv în scopul asigurării continuității și eficienței serviciului prestat. Prin urmare, nu există o contradicție, ci o complementaritate logică între cele două puncte: infrastructura de bază este oferită de autoritatea contractantă, iar operatorul economic intervine doar dacă este necesar, pentru a suplimenta echipamentele minore sau inventarul specific activității zilnice. Această prevedere respectă principiul responsabilității partajate și garantează buna desfășurare a serviciului în toate unitățile beneficiare.
2. Referitor la punctul 2.1, alin. 7 lit. f – excluderea sintagmei „și nu se include în prețul serviciului prestat”: Se menține formularea inițială, având în vedere că asigurarea cu detergenți și dezinfectanți constituie o obligație tehnică complementară ce nu se regăsește în calculul direct al prețului unitar per porție, în conformitate cu caracterul de prestare a serviciului, fără a contraveni prevederilor legale privind formarea prețurilor.
3. Referitor la punctul 2.1, alin. 8 – efectuarea reparațiilor: Se menține prevederea, cu precizarea că aceasta vizează strict reparațiile curente cauzate de utilizare necorespunzătoare sau deteriorări provocate de operatorul economic. Infrastructura existentă este pusă la dispoziție în condiții funcționale și nu generează obligații nejustificate din partea furnizorului.
4. Referitor la punctul 2.1, alin. 9 – asigurarea dezinfectantului la intrarea în sala de mese: Se menține prevederea, având în vedere obligativitatea respectării normelor minime de igienă, mai ales în unități care deservesc copii. Costurile asociate sunt minime și nu afectează în mod semnificativ prețul serviciului.
5. Referitor la sintagma „Prețul recipientelor nu este inclus în preț”: Prevederea este menținută, deoarece recipientele sunt considerate materiale auxiliare, iar abordarea actuală este conformă cadrului normativ aplicabil prestatorilor de servicii alimentare.
Servicii de organizare a alimentației gratuite a elevilor din instituțiile de învățămînt pe perioada septembrie - decembrie 2025
Date:
25 Jun 2025, 13:59
Question's name:
Servicii de organizare a alimentației gratuite a elevilor din instituțiile de învățămînt pe perioada septembrie - decembrie 2025
Question:
Conform p. 249 din Regulamentul sanitar aprobat prin Hotărârea Guvernului Republicii Moldova nr. 492 din 10.07.2024, elevilor li se asigură condițiile necesare pentru igiena mâinilor. În coridorul de acces spre cantină se instalează lavoare, respectând proporția de un lavoar la un număr maxim de 20 de locuri din cantină. Lavoarele sunt conectate la rețelele inginerești cu apă rece și caldă și sunt dotate cu săpun lichid, prosoape de unică folosință sau uscătoare electrice pentru mâini. Astfel, operatorul economic care prestează servicii de organizare a alimentației elevilor nu este obligat să asigure dezinfectant de mâini la intrarea în cantină. Conform paragrafului 298 din regulamentul menționat, responsabilitatea pentru respectarea normelor sanitare prevăzute în Regulament revine fondatorului şi conducătorului instituţiei de învățământ.
În ceea ce privește punctele din specificațiile tehnice, care indică faptul că în costul serviciului nu este inclusă asigurarea cu detergenți și dezinfectanți, și costul recipientelor, contravine prevederilor alin. (6) al articolului 20 din Legea Republicii Moldova privind comerțul interior nr. 231 din 23.09.2010 și alin. (1) al articolului 4 din Legea Republicii Moldova privind achizițiile publice nr. 131 din 13.07.2015.
De ce numărul de zile pentru micul dejun al elevilor din septembrie până în decembrie este de 78 de zile, iar pentru prânz - 51,7 zile?
Cum ar trebui ambalate și marcate fructele, produsele de panificație și cofetărie, băuturile (din plante și iaurturi) conform meniului aprobat prin Ordinul Ministerului Sănătății nr. 488 din 03.06.2025 și al Ministerului Educației și Cercetării nr. 834 din 03.06.2025?
Answer (26 Jun 2025, 11:16):
Răspuns oferit de specialiștii DÎTS:
Deși punctul 249 din Regulamentul sanitar aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 492 din 10.07.2024 prevede instalarea lavoarelor în coridorul de acces spre cantină, dotate cu apă caldă/rece, săpun lichid și prosoape de unică folosință sau uscătoare electrice, această măsură vizează infrastructura instituției și nu exclude obligațiile operatorului economic privind igiena alimentară în zona de servire.
În acest sens, este important de menționat că:
Operatorul economic este responsabil de respectarea normelor de igienă în zona de distribuție și servire a alimentelor, inclusiv în ceea ce privește personalul propriu și fluxul de servire;
În lipsa unei delimitări fizice stricte între spațiul instituției și zona de servire, asigurarea cu dezinfectant de mâini la punctul de distribuție a alimentelor devine o măsură complementară necesară pentru prevenirea contaminării încrucișate;
Conform principiilor generale ale igienei alimentare și ale bunelor practici de producție și distribuție, operatorul economic trebuie să asigure toate condițiile care reduc riscul de transmitere a agenților patogeni, inclusiv prin punerea la dispoziție a dezinfectanților pentru mâini în zona de servire.
Prin urmare, chiar dacă responsabilitatea generală pentru infrastructura sanitară revine instituției, operatorul economic are obligația de a implementa măsuri suplimentare de igienă în perimetrul propriei activități, inclusiv asigurarea cu dezinfectant de mâini în zona de servire a mesei.
Asigurarea cu detergenți, dezinfectanți și recipiente nu poate fi tratată ca un cost separat sau opțional, ci reprezintă o parte integrantă a serviciului de alimentație prestat.
Conform Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă are dreptul să stabilească cerințe tehnice clare și complete, iar operatorul economic are obligația de a le respecta. Excluderea unor componente esențiale din costul serviciului afectează caracterul complet și transparent al ofertei, fiind contrară principiilor de eficiență și responsabilitate în utilizarea fondurilor publice.
Alimentația gratuită (prânzul) va fi achiziționată în limita mijloacelor financiare disponibile în prezent pentru acest scop. Pentru celelalte 26,3 zile, achiziția se va realiza ulterior, în funcție de alocarea suplimentară a resurselor financiare necesare.
În Legea nr. 306/2018 privind siguranța alimentelor, ambalarea este reglementată în mai multe articole, în special în Capitolul III, art.12 și art.13.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK