1
Enquiry period
with 16.06.2025 15:02
to 28.06.2025 11:13
2
Bidding period
with 28.06.2025 11:13
to 09.07.2025 10:13
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 351 260 MDL
Period of clarifications: 16 Jun 2025, 15:02 - 28 Jun 2025, 11:13
Submission of proposals: 28 Jun 2025, 11:13 - 9 Jul 2025, 10:13
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform cerințelor caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Cristian Dragalin
Contact phone
-
Purchase data
Date created
16 Jun 2025, 14:34
Date modified
26 Jun 2025, 10:24
Estimated value (without VAT)
351 260 MDL
Achizitii.md ID
21433523
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
31 Jul 2025 14:53 - 31 May 2026 15:01
List of positions
1)
Title
R7 R14 – Drochia – Costești – frontiera cu România (sector 1) CPV: 71300000-1 - Engineering services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Advertising
Documents of the procurement procedure
documentația standard bunuri servicii.docx
Bidding Documents
-
16.06.25 15:02
lot ii_caiet de sarcini.docx
Bidding Documents
-
16.06.25 15:02
lot iii_caiet de sarcini.docx
Bidding Documents
-
16.06.25 15:02
lot i_caiet de sarcini.docx
Bidding Documents
-
16.06.25 15:02
lot iv_caiet de sarcini.docx
Bidding Documents
-
16.06.25 15:02
contract servicii.docx
Bidding Documents
-
16.06.25 15:02
duae servicii cadastrale 5 loturi.doc
Bidding Documents
-
16.06.25 15:02
lot v_caiet de sarcini.docx
Bidding Documents
-
16.06.25 15:02
Lot documents
lot v_caiet de sarcini.docx
-
16.06.25 15:02

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Imobil Star

Normalized price: 281 000 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al S.A. ,,Administrația Națională a Drumurilor”, nr. ocds- ocds-b3wdp1-MD-1750073735947 din 21.07.2025 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1750073735947 din 09.07.2025, ce vizează achiziționarea serviciilor în vederea executării lucrărilor cadastrale în scopul asigurării procesului de expropriere pentru lucrările de construcție, reabilitare, modernizare și extindere a drumurilor naționale conform loturilor, vă comunicăm următoarele. Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorului economic prin documentația de atribuire. Operatorul economic S.C. IMOBIL STAR S.R.L s-a clasat pe primul loc la toate 5 loturi conform prețului ofertelor propuse și corespunderea cu cerințele înaintate: Lot 1: M5 frontiera cu Ucraina – Criva – Bălți – Chișinău – Tiraspol – frontiera cu Ucraina, km 103,75-133,00 (sectorul IV Rîșcani-Bălți) - 739 550 lei (șapte sute treizeci și nouă mii cinci sute cincizeci lei, 00 bani), fără TVA; Lot 2: M3 Chișinău – Comrat – Giurgiulești – frontiera cu România (sectoarele de ocolire a or. Vulcănești și a or. Cimișlia) – 156 750,00 (una sută cincizeci și șase mii șapte sute cincizeci lei, 00 bani) lei, fără TVA; Lot 3: M1 Frontiera cu România – Leușeni – Chișinău – Dubăsari – frontiera cu Ucraina (Vama Leușeni) și R1 Chișinău – Ungheni – frontiera cu România (accesul la podul Zagarancea) – 167 890,00 (una sută șaizeci și șapte mii opt sute nouăzeci lei, 00 bani) lei, fără TVA; Lot 4: R14.3 Drum de acces la podul Cosăuți–Yampil – 353 400,00 (trei sute cincizeci și trei mii patru sute lei, 00 bani) lei, fără TVA; Lot 5: R7 R14 – Drochia – Costești – frontiera cu România (sector 1) – 281 000,00 (două sute optzeci și unu mii lei, 00 bani) lei, fără TVA. Ofertele câștigătoare corespund cerinţelor de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară. De asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate serviciile şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs. spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 alin.(8) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice, autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţiile pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

INGEOCAD

Normalized price: 298 219 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

CART ENGINEERING SRL

Normalized price: 330 710 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications