1
Enquiry period
with 16.06.2025 14:28
to 26.06.2025 11:00
2
Bidding period
with 26.06.2025 11:00
to 07.07.2025 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 6 065 800 MDL
Period of clarifications: 16 Jun 2025, 14:28 - 26 Jun 2025, 11:00
Submission of proposals: 26 Jun 2025, 11:00 - 7 Jul 2025, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform cerințelor caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Cristian Dragalin
Contact phone
-
Purchase data
Date created
16 Jun 2025, 13:58
Date modified
26 Jun 2025, 10:22
Estimated value (without VAT)
6 065 800 MDL
Achizitii.md ID
21433462
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
31 Jul 2025 14:26 - 31 Aug 2025 14:26
List of positions
1)
Title
Lucrări de construcție a drumului temporar de ocolire pe perioada de reparație a pasajului km 136,200 și podului km 136,450 amplasate pe drumul R6 Chișinău-Orhei-Bălți CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Advertising
Documents of the procurement procedure

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

IPS ”Corsag” SRL

Normalized price: 5 992 795 MDL
Status: Winner
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al SA ,,Administrația Națională a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1750071575441 din 10.07.2025 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1750071575441 din 07.07.2025, în vederea achiziționării ”Lucrări de construcție a drumului temporar de ocolire pe perioada de reparație a pasajului km 136,200 și podului km 136,450 amplasate pe drumul R6 Chișinău-Orhei-Bălți”, vă comunicăm următoarele: Operatorul economic I.P.S. „Corsag” S.R.L. a propus prețul de 5 992 795,00 lei (cinci milioane nouă sute nouăzeci și două mii șapte sute nouăzeci și cinci lei, 00 bani) fără TVA și 7 191 354,1 lei (șapte milioane o sută nouăzeci și unu mii trei sute cincizeci și patru lei, 10 bani ) lei inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară, de asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate serviciile şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs. spre studiere și semnare. De asemenea în conformitate cu art. 68 pct. (8) din Legea prenotată autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţia pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications