Public procurement
21433462
Lucrări de construcție a drumului temporar de ocolire pe perioada de reparație a pasajului km 136,200 și podului km 136,450 amplasate pe drumul R6 Chișinău-Orhei-Bălți
1
Enquiry period
with 16.06.2025 14:28
to 26.06.2025 11:00
to 26.06.2025 11:00
2
Bidding period
with 26.06.2025 11:00
to 07.07.2025 10:00
to 07.07.2025 10:00
3
Auction
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Bids have been evaluated
Estimated value without VAT
6 065 800 MDL
Period of clarifications:
16 Jun 2025, 14:28 - 26 Jun 2025, 11:00
Submission of proposals:
26 Jun 2025, 11:00 - 7 Jul 2025, 10:00
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Conform cerințelor caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
16 Jun 2025, 13:58
Date modified
26 Jun 2025, 10:22
Estimated value (without VAT)
6 065 800 MDL
Achizitii.md ID
21433462
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
31 Jul 2025 14:26 - 31 Aug 2025 14:26
List of positions
1)
Title
Lucrări de construcție a drumului temporar de ocolire pe perioada de reparație a pasajului km 136,200 și podului km 136,450 amplasate pe drumul R6 Chișinău-Orhei-Bălți
CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Insufficient funds
You do not have enough funds in your account to set up a subscription. Top up your account, to continue.
Subscription Setup
Subscribe to daily email notifications according to selected CPV and/or IDNO categories for the period:
The subscription cost is 10 MDL with VAT per month.
View Regulations.
Documents of the procurement procedure
schita de proiect drum de ocolire pentru psaj si pod r6.pdf
schita de proiect drum de ocolire pentru psaj si pod r6.pdf
Bidding Documents
-
16.06.25 14:28
anunț de participare r6 drum temporar.pdf
anunț de participare r6 drum temporar.pdf
Bidding Documents
-
16.06.25 14:28
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
IPS ”Corsag” SRL
Normalized price:
5 992 795 MDL
Status:
Winner
În baza deciziei grupului de lucru al SA ,,Administrația Națională a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1750071575441 din 10.07.2025 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1750071575441 din 07.07.2025, în vederea achiziționării ”Lucrări de construcție a drumului temporar de ocolire pe perioada de reparație a pasajului km 136,200 și podului km 136,450 amplasate pe drumul R6 Chișinău-Orhei-Bălți”, vă comunicăm următoarele:
Operatorul economic I.P.S. „Corsag” S.R.L. a propus prețul de 5 992 795,00 lei (cinci milioane nouă sute nouăzeci și două mii șapte sute nouăzeci și cinci lei, 00 bani) fără TVA și 7 191 354,1 lei (șapte milioane o sută nouăzeci și unu mii trei sute cincizeci și patru lei, 10 bani ) lei inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate.
Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară, de asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării.
La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate serviciile şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei.
Contractul va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire.
Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs. spre studiere și semnare.
De asemenea în conformitate cu art. 68 pct. (8) din Legea prenotată autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţia pentru ofertă.
Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
28.07.25 11:28
Reason: În baza deciziei grupului de lucru al SA ,,Administrația Națională a Drumurilor”, nr. ocds-b3wdp1-MD-1750071575441 din 10.07.2025 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1750071575441 din 07.07.2025, în vederea achiziționării ”Lucrări de construcție a drumului temporar de ocolire pe perioada de reparație a pasajului km 136,200 și podului km 136,450 amplasate pe drumul R6 Chișinău-Orhei-Bălți”, vă comunicăm următoarele:
Operatorul economic I.P.S. „Corsag” S.R.L. a propus prețul de 5 992 795,00 lei (cinci milioane nouă sute nouăzeci și două mii șapte sute nouăzeci și cinci lei, 00 bani) fără TVA și 7 191 354,1 lei (șapte milioane o sută nouăzeci și unu mii trei sute cincizeci și patru lei, 10 bani ) lei inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate.
Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate prin documentele de licitaţie ce ţine de experienţa similară, de asemenea au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării.
La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate serviciile şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei.
Contractul va fi încheiat cu ofertantul câştigător în conformitate cu art. 31 pct. (6), (8) și art. 32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire.
Consecvent, subliniem despre necesitatea prezentării informației referitoare la forma garanției de bună execuție, pentru a putea fi introdusă în proiectul contractului, care ulterior va fi înaintat în adresa Dvs. spre studiere și semnare.
De asemenea în conformitate cu art. 68 pct. (8) din Legea prenotată autoritatea contractantă solicită ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie în cuantum de 5% din valoarea contractului. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţia pentru ofertă.
Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr. 145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice „Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
grafic de executare a lucrarilor.signed.pdf
grafic de executare a lucrarilor.signed.pdf
ID: 05bef09f-6fd0-40f4-9d9d-c0e4d40d7bd4
Financial proposal
MSIGN
Date of download:
6.07.25 15:00
Opening date:
7.07.25 10:17
certificate iso 9001 corsag.pdf
certificate iso 9001 corsag.pdf
ID: 1d903336-b350-434e-82c8-ffddc7ddf5d9
Financial proposal
Date of download:
6.07.25 15:01
Opening date:
7.07.25 10:17
contract locatiune nouconst - corsag (2022-2025).signed.pdf
contract locatiune nouconst - corsag (2022-2025).signed.pdf
ID: 2dd34691-1cbb-486b-b88e-5bd7d811275d
Financial proposal
MSIGN
Date of download:
6.07.25 15:01
Opening date:
7.07.25 10:17
certificate iso 14001 corsag.pdf
certificate iso 14001 corsag.pdf
ID: 2e5f5d69-3533-4478-915f-86a2aa53ba08
Financial proposal
Date of download:
6.07.25 15:01
Opening date:
7.07.25 10:17
contract locatiune nouconst-corsag (2024-2027).signed.pdf
contract locatiune nouconst-corsag (2024-2027).signed.pdf
ID: 3b54bd1b-572b-4bf1-aa27-18f896ddf251
Financial proposal
MSIGN
Date of download:
6.07.25 15:01
Opening date:
7.07.25 10:17
Financial proposal
MSIGN
Date of download:
6.07.25 15:01
Opening date:
7.07.25 10:17
situatiile financiare anul 2024.signed.pdf
situatiile financiare anul 2024.signed.pdf
ID: 5783b097-8aba-4fad-8a62-12686ebfeac3
Financial proposal
MSIGN
Date of download:
6.07.25 15:01
Opening date:
7.07.25 10:17
certificate iso 45001 corsag.pdf
certificate iso 45001 corsag.pdf
ID: 619aff00-cc0c-4a66-89df-63286389a8d4
Financial proposal
Date of download:
6.07.25 15:01
Opening date:
7.07.25 10:17
garantie 60 658 mdl_.signed.signed.pdf
garantie 60 658 mdl_.signed.signed.pdf
ID: 6dfeb885-abf0-4768-8270-0a22c1594f42
Financial proposal
MSIGN
Date of download:
6.07.25 15:01
Opening date:
7.07.25 10:17
Financial proposal
MSIGN
Date of download:
6.07.25 15:01
Opening date:
7.07.25 10:17
Financial proposal
MSIGN
Date of download:
6.07.25 15:00
Opening date:
7.07.25 10:17
Financial proposal
MSIGN
Date of download:
6.07.25 15:01
Opening date:
7.07.25 10:17
informatie generala f3.7.signed.pdf
informatie generala f3.7.signed.pdf
ID: 946834f0-4f76-41be-a52b-9185e2b847f5
Financial proposal
MSIGN
Date of download:
6.07.25 15:00
Opening date:
7.07.25 10:17
Financial proposal
MSIGN
Date of download:
6.07.25 15:00
Opening date:
7.07.25 10:17
declarație operator.signed.pdf
declarație operator.signed.pdf
ID: a1837143-65a8-4e8a-a914-f7a09e92f31c
Financial proposal
MSIGN
Date of download:
6.07.25 15:01
Opening date:
7.07.25 10:17
experienta anexa 13.signed.pdf
experienta anexa 13.signed.pdf
ID: a4587173-722f-4b22-b4ab-429407059135
Financial proposal
MSIGN
Date of download:
6.07.25 15:01
Opening date:
7.07.25 10:17
contract ps laborator new test - corsag.semnat.signed.pdf
contract ps laborator new test - corsag.semnat.signed.pdf
ID: b49dc456-af45-4fa9-b457-3c9f9c26f0e5
Financial proposal
MSIGN
Date of download:
6.07.25 15:01
Opening date:
7.07.25 10:17
Financial proposal
MSIGN
Date of download:
6.07.25 15:01
Opening date:
7.07.25 10:17
certificat inregistrare+extras+licenta.semnat.pdf
certificat inregistrare+extras+licenta.semnat.pdf
ID: f00b7ac1-c07e-444a-9b6d-d9643c76f8e2
Financial proposal
MSIGN
Date of download:
6.07.25 15:01
Opening date:
7.07.25 10:17
Financial proposal
MSIGN
Date of download:
6.07.25 15:00
Opening date:
7.07.25 10:17
experienta anexa 12.signed.pdf
experienta anexa 12.signed.pdf
ID: fcc9793d-e06a-4cd0-af35-6b6c96928d14
Financial proposal
MSIGN
Date of download:
6.07.25 15:01
Opening date:
7.07.25 10:17
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK