Select the type of procedure
Commercial procurement
21431903
1
Enquiry period
with
12.06.2025 16:29
to 23.06.2025 10:00
to 23.06.2025 10:00
3 days left
2
Bidding period
with
23.06.2025 10:00
to 03.07.2025 15:00
to 03.07.2025 15:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
1 838 500 MDL
Period of clarifications:
12 Jun 2025, 16:29 - 23 Jun 2025, 10:00
Submission of proposals:
23 Jun 2025, 10:00 - 3 Jul 2025, 15:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Lucrări de reparație capitală a acoperișului clădirii cu numărul cadastral 0100413.275.01 din gestiunea Inspectoratului de poliție Rîșcani al Direcției de poliție a mun. Chișinău amplasată pe str. Miron Costin, 5/1, mun. Chișinău
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
12 Jun 2025, 16:29
Date modified
13 Jun 2025, 16:44
Achizitii.md ID
21431903
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini lucrări la acoperișul ip rîșcani a dp chișinău.docx
Bidding Documents
Caiet de sarcini
12.06.25 16:29
ds_lucrari.docx
Bidding Documents
-DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări
12.06.25 16:29
cerințele obligatorii de prezentarea a documentelor confirmative.pdf
cerințele obligatorii de prezentarea a documentelor confirmative.pdf
Bidding Documents
-Cerințele obligatorii de prezentarea a documentelor confirmative
13.06.25 16:44
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK