1
Enquiry period
with 12.06.2025 01:10
to 14.06.2025 15:00
2
Bidding period
with 14.06.2025 15:00
to 19.06.2025 09:00
1 day left
3
Auction
20.06.2025 15:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 166 000 MDL
Period of clarifications: 12 Jun 2025, 1:10 - 14 Jun 2025, 15:00
Submission of proposals: 14 Jun 2025, 15:00 - 19 Jun 2025, 9:00
Auction start date: 20 Jun 2025, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Submit offer
I.P. Agenția de Investiții din Moldova intenționează să contracteze o companie de comunicare
și promovare instituțională pentru a sprijini promovarea inițiativelor, evenimentelor și
proiectelor organizate de Agenție. Obiectivul principal este creșterea vizibilității și audienței în
rândul exportatorilor și companiilor locale beneficiare ale programelor elaborate de Agenția de
Investiții. Abordarea trebuie să fie adaptată publicului local, ținând cont de diversitatea canalelor
și peisajului media.
Activitățile de comunicare și PR se vor desfășura în principal în municipiul Chișinău, cu
posibilitatea extinderii la nivel național în funcție de agenda de evenimente.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Eugen Doga 2
Web site
---
The contact person
Full name
Vladimir Vornic
Contact phone
078-44-33-10
Purchase data
Date created
12 Jun 2025, 0:57
Date modified
12 Jun 2025, 1:10
Estimated value (without VAT)
166 000 MDL
The minimum downward of the price
1 660 MDL
Achizitii.md ID
21431272
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Eugen Doga 2
Contract period
21 Jun 2025 08:00 - 31 Dec 2025 01:04
List of positions
1)
Title
Agenția de Investiții din Moldova intenționează să contracteze o companie de comunicare și promovare instituțională pentru a sprijini promovarea inițiativelor, evenimentelor și proiectelor organizate de Agenție. Obiectivul principal este creșterea vizibilității și audienței în rândul exportatorilor și companiilor locale beneficiare ale programelor elaborate de Agenția de Investiții. Abordarea trebuie să fie adaptată publicului local, ținând cont de diversitatea canalelor și peisajului media. Activitățile de comunicare și PR se vor desfășura în principal în municipiul Chișinău, cu posibilitatea extinderii la nivel național în funcție de agenda de evenimente. CPV: 79300000-7 - Market and economic research; polling and statistics
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Zi; douazeci si patru de ore
Advertising
Documents of the procurement procedure
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications