1
Enquiry period
with 10.06.2025 16:29
to 25.06.2025 11:00
11 days left
2
Bidding period
with 25.06.2025 11:00
to 11.07.2025 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 833 200 MDL
Period of clarifications: 10 Jun 2025, 16:29 - 25 Jun 2025, 11:00
Submission of proposals: 25 Jun 2025, 11:00 - 11 Jul 2025, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Advertising
Subscribe
Advertising

achiziționarea Mobilier pentru creșă publică, Echipament pentru teren de joacă

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-4626, MOLDOVA, Edineț, or.Cupcini, str.Livezilor 6
Web site
---
The contact person
Full name
Belei Adrian
Contact phone
024672404
Purchase data
Date created
10 Jun 2025, 16:29
Date modified
11 Jun 2025, 13:21
Achizitii.md ID
21430411
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini.semnat (1).pdf caiet de sarcini.semnat (1).pdf
Bidding Documents
-achiziționarea Mobilier pentru creșă publică, Echipament pentru teren de joacă
10.06.25 16:29
documentație standart.semnat.pdf documentație standart.semnat.pdf
Bidding Documents
-achiziționarea Mobilier pentru creșă publică, Echipament pentru teren de joacă
10.06.25 16:29
duae_.semnat.pdf duae_.semnat.pdf
Bidding Documents
-achiziționarea Mobilier pentru creșă publică, Echipament pentru teren de joacă
10.06.25 16:29
anunț de participare (3).semnat.pdf anunț de participare (3).semnat.pdf
Bidding Documents
-achiziționarea Mobilier pentru creșă publică, Echipament pentru teren de joacă
11.06.25 13:21
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.