Public procurement
21430071
Lucrări de reparații capitale și renovare birouri și coridor etajul II, scări, sală de ședințe și hol etajul I blocul administrativ Ungheni
1
Enquiry period
with 11.06.2025 16:19
to 13.06.2025 15:00
to 13.06.2025 15:00
2
Bidding period
with 13.06.2025 15:00
to 19.06.2025 16:00
to 19.06.2025 16:00
1 day left
3
Auction
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status
Active
Estimated value without VAT
900 000 MDL
Period of clarifications:
11 Jun 2025, 16:19 - 13 Jun 2025, 15:00
Submission of proposals:
13 Jun 2025, 15:00 - 19 Jun 2025, 16:00
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Lucrări de reparații capitale și renovare birouri și coridor etajul II, scări, sală de ședințe și hol etajul I blocul administrativ Ungheni
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-3600, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, str.Lacului nr.1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
10 Jun 2025, 8:53
Date modified
11 Jun 2025, 16:19
Estimated value (without VAT)
900 000 MDL
Achizitii.md ID
21430071
MTender ID
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-3600, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, str.Lacului nr.1
Contract period
30 Jun 2025 16:14 - 30 Dec 2025 16:14
List of positions
1)
Title
Lucrări de reparații capitale și renovare birouri și coridor etajul II, scări, sală de ședințe și hol etajul I blocul administrativ Ungheni
CPV: 45400000-1 - Building completion work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
declaratii operator economic si beneficiar efectiv.docx
Bidding Documents
- documente la ofertă
11.06.25 16:19
anunt_de_participare_lucrari reparatii bloc administrativ ungheni.signed.pdf
anunt_de_participare_lucrari reparatii bloc administrativ ungheni.signed.pdf
Bidding Documents
- documente la ofertă
11.06.25 16:19
caiet de sarcini reparații bloc administrativ ungheni.signed.signed.pdf
caiet de sarcini reparații bloc administrativ ungheni.signed.signed.pdf
Bidding Documents
- documente la ofertă
11.06.25 16:19
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK