1
Enquiry period
with 04.06.2025 15:14
to 16.06.2025 15:30
9 days left
2
Bidding period
with 16.06.2025 15:30
to 25.06.2025 15:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 6 953 908,82 MDL
Period of clarifications: 4 Jun 2025, 15:14 - 16 Jun 2025, 15:30
Submission of proposals: 16 Jun 2025, 15:30 - 25 Jun 2025, 15:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Advertising
Subscribe
Advertising

Conform caietului de sarcini atasat

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
The contact person
Full name
Snejana Balan
Contact phone
022205267
Purchase data
Date created
4 Jun 2025, 15:14
Date modified
5 Jun 2025, 16:30
Achizitii.md ID
21428523
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
documentatia standard.docx
Bidding Documents
- documentația standart
4.06.25 15:14
declaratie benefeciar (1).doc
Bidding Documents
-declarația beneficiarilor efectivi
4.06.25 15:14
caiet de sarcini.docx
Bidding Documents
- caiet de sarcini
4.06.25 15:14
duae.doc
Bidding Documents
- DUAE
5.06.25 16:30
anunț de participare.docx
Bidding Documents
- anunț de participare
5.06.25 16:30
Date:
4 Jun 2025, 22:19
Question's name:
Cifră de afaceri medie anuală, perioada ultimii trei ani
Question:
De ce nu 80 ml ? lucraria poate fi de 5-6 ml dar voi puneți o condiție ???? rog sa modificați
Answer (5 Jun 2025, 10:47):
Buna ziua. Conform pct.36. din Documentatia standart ”Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de capacitate economică şi/sau financiară şi să prezinte informaţii/documente privind capacitatea economică şi/sau financiară pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului, cum ar fi: 1) realizarea unei cifre medii anuale de afaceri în ultimii 3 ani egală sau mai mare decât suma stabilită în pct.16 din anexa nr.2, care nu trebuie să depăşească de două ori valoarea estimată a contractului, cu excepţia cazurilor bine justificate, precum cele legate de riscurile speciale aferente naturii lucrărilor sau serviciilor. Respectiv, Autoritatea Contractantă, prin introducerea cerintei respective nu incalca legislatia in vigoare.
Date:
5 Jun 2025, 10:56
Question's name:
Anunti
Question:
Minimu asta nu insiamna sa depasiasca 4-5 ori mai mult
Answer (5 Jun 2025, 12:08):
1) realizarea unei cifre medii anuale de afaceri în ultimii 3 ani egală sau mai mare decât suma stabilită în pct.16 din anexa nr.2, care nu trebuie să depăşească de 2 (două) ori valoarea estimată a contractului,
Date:
5 Jun 2025, 12:42
Question's name:
Anunti
Question:
Singuri va contraziceți
Answer (5 Jun 2025, 13:13):
?
Date:
5 Jun 2025, 17:12
Question's name:
CS
Question:
Publigati va rog F1 desfasurata
Answer (6 Jun 2025, 08:52):
Conform CPL 01.01-2012 punct 4.2.7 „În componența documentației de proiect și deviz în mod obligatoriu se eliberează: Lista cu cantitățile de lucrări (Formular nr.1), devizele locale (Formular nr.7) și devizele locale de resurse (Formular nr.3). Catalogul de prețuri unitare (Formular nr.5) se eliberează la cererea beneficiarului și a organelor de verificare și control”. Consumul de resurse pe unitate de măsură este indicat în formularul nr.5 „Catalog de prețuri unitare”, însă obligativitatea publicării lui fără valoare nu este stipulată nici întru-un act normativ. Reieșind din cele sus expuse, vă sugeram sa va conformați cerințelor caietului de sarcini.
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.