1
Enquiry period
with 03.06.2025 14:47
to 18.06.2025 11:00
11 days left
2
Bidding period
with 18.06.2025 11:00
to 03.07.2025 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Enquiry period
Estimated value without VAT 550 000 MDL
Period of clarifications: 3 Jun 2025, 14:47 - 18 Jun 2025, 11:00
Submission of proposals: 18 Jun 2025, 11:00 - 3 Jul 2025, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Advertising
Subscribe
Advertising

Lucrări de depistare a defecțiunii în LEC 0,4 – 6 kV. Lucrări de restabilire a cablurilor de putere și de control

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tudor Vladimirescu, 6
Web site
---
The contact person
Full name
Anastasia Topala
Contact phone
+373 22 436 312
Purchase data
Date created
3 Jun 2025, 14:47
Date modified
5 Jun 2025, 10:09
Achizitii.md ID
21428025
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
anexa nr 12 decl. privind experienta.docx
Bidding Documents
-
3.06.25 14:47
declaratie confirmarea identitatii.docx
Bidding Documents
-
3.06.25 14:47
anexa nr 10 garanția de bună execuție.docx
Bidding Documents
-
3.06.25 14:47
anunt de participare.docx
Bidding Documents
-
3.06.25 14:47
anexa nr 13 decl. priv. princip. lucrari similare.docx
Bidding Documents
-
3.06.25 14:47
anexa nr 9 scrisoare de garantie bancara.docx
Bidding Documents
-
3.06.25 14:47
oferta f3.1.docx
Bidding Documents
-
3.06.25 14:47
caiet de sarcini.docx
Bidding Documents
-
3.06.25 14:47
duae.doc
Bidding Documents
-
3.06.25 14:47
anexa nr 8 declar. priv. valabilitatea ofertei.docx
Bidding Documents
-
3.06.25 14:47
anexa nr 15 decl. priv. personal specializat.docx
Bidding Documents
-
3.06.25 14:47
anexa nr 14 decl. priv. dotari utilaj.docx
Bidding Documents
-
3.06.25 14:47
anexa nr 7 cerere de participare.docx
Bidding Documents
-
3.06.25 14:47
Date:
5 Jun 2025, 10:09
Question's name:
clarificare
Question:
Buna ziua. In p. 4.5 al caietului de sarcini este mentionat :" Conditii de executare a lucrarilor sunt normale", realmente obiectivul este in apropiere de zona sub tensiune si in conditii strimtorate. Va rugam sa revedeti posibilitatea aplicarii la lucrarile din lista de cantitati a coeficientilor la norme de timp manopera si utilaj, koeficient k=1.2 si k=1.15. Multumim. Se accepta aplicarea acestor coeficienti la oferta?
Answer (5 Jun 2025, 16:18):
Bună ziua! În conformitate cu prevederile pct. 4.5 din Caietul de sarcini, condițiile de executare a lucrărilor sunt considerate normale. Totuși, aprecierea finală a condițiilor reale de execuție se va face la fața locului, în momentul demarării lucrărilor. În cazul în care se constată că execuția se desfășoară în condiții nefavorabile, cum ar fi: proximitatea instalațiilor aflate sub tensiune, spații înguste sau alte restricții obiective care îngreunează lucrul, va putea fi întocmit un Act de constatare a condițiilor de lucru nefavorabile, care va fi semnat de comisia desemnată de ambele părți. Deoarece fiecare lucrare are caracteristici proprii care pot influența condițiile reale de desfășurare. În baza acestui act, se va putea lua în considerare aplicarea coeficienților suplimentari la normele de timp, conform reglementărilor în vigoare.
Question's name
Question
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.