Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
02.06.2025 14:16
to 12.06.2025 12:00
to 12.06.2025 12:00
2
Bidding period
with
12.06.2025 12:00
to 24.06.2025 11:00
to 24.06.2025 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
942 800 MDL
Period of clarifications:
2 Jun 2025, 14:16 - 12 Jun 2025, 12:00
Submission of proposals:
12 Jun 2025, 12:00 - 24 Jun 2025, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Camere video cu trepied și accesorii
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, strada Miorița 1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
2 Jun 2025, 14:16
Date modified
2 Jun 2025, 16:06
Achizitii.md ID
21427471
MTender ID
CPV
32240000-7 - Camere de televiziune
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
declarația beneficiarilor efectivi.doc
Bidding Documents
declarația beneficiarilor efectivi.doc
2.06.25 14:16
anexele la documentatia standard.docx
Bidding Documents
anexele la documentatia standard.docx
2.06.25 14:16
anunț de participare.pdf
anunț de participare.pdf
Bidding Documents
anunț de participare.pdf
2.06.25 14:16
Date:
2 Jun 2025, 16:06
Question's name:
Precizare
Question:
Bună ziua
Vă rugăm să precizați dacă este necesară instalarea camerelor video?
Answer (2 Jun 2025, 16:31):
Bună ziua,
Potrivit, cerințelor din documentația de atribuire, camerele video incluse sunt portabile, destinate utilizării în teren. Acestea nu sunt camere de studio, prin urmare nu necesită serviciile de instalare.
Date:
11 Jun 2025, 10:35
Question's name:
test
Question:
test
Answer (11 Jun 2025, 11:22):
test
Date:
11 Jun 2025, 11:39
Question's name:
Bună ziua!
Question:
Conform cerințelor din documentația de atribuire, sunt prestabiliți anumiți termeni de livrare a mărfii. Unii furnizori, însă, au termenii de livrare mai mari. Ce se întâmplă în cazul întârzierilor? Sunt penalități?
Answer (11 Jun 2025, 15:54):
Termenii de livrare sunt considerați cerințe esențiale ale contractului. În cazul în care ofertantul nu respectă termenul de livrare stabilit în contract, se aplică penalități conform prevederilor contractuale.
Date:
11 Jun 2025, 12:19
Question's name:
Situație financiară
Question:
În conformitate cu pct 16(9) din anunțul de participare la Achiziția comercială, trebuie de prezentat situația financiară. Dacă Operatorul economic participă la procedura de achiziții publice împreună cu alți operatori economici, se va prezenta și situația financiară a partenerilor?
Answer (11 Jun 2025, 15:54):
În cazul în care operatorul economic participă la procedura de achiziții publice împreună cu alți operatori economici (în calitate de asociere sau consorțiu), fiecare partener din cadrul asocierii este obligat să prezinte situația sa financiară. Această cerință este necesară pentru a permite autorității contractante să evalueze capacitatea financiară a fiecărui membru al asocierii, în conformitate cu principiile transparenței și concurenței loiale.
Date:
11 Jun 2025, 12:21
Question's name:
Anexa 12
Question:
Pentru experiența specifică în livrarea bunurilor similare, se va indica experiența tuturor partenerilor? Actele confirmative sunt completate în limbi străine. Cum le prezentăm?
Answer (12 Jun 2025, 10:33):
Buna ziua, conform pct. 29 din anunțul de participare este menționat că oferta se va prezenta în limba română, respectiv toate documentele solicitate vor fi completate și prezentate în limba română. În cazul în care operatorul economic se asocieză în scopul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat urmează să prezinte DUAE-ul separat. Respectiv, fiecare dintre aceştia îşi asumă obligaţia pentru oferta comună şi răspunde pentru orice consecinţe ale viitorului contract de achiziţie publică. Informaţia privind asocierea se prezintă completând Anexa nr. 11 din Documentația standard aprobată prin Ordinul Ministrului Finantelor nr. 115 din 15.09.2021. În ceea ce priveşte experienţa, pentru a se califica conform cerinţelor stabilite, asociațiile trebuie să demonstreze o experiență proporțională sarcinilor ce revin fiecărui asociat.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK