Select the type of procedure
Commercial procurement
21426196
1
Enquiry period
with
29.05.2025 09:46
to 09.06.2025 10:00
to 09.06.2025 10:00
9 days left
2
Bidding period
with
09.06.2025 10:00
to 18.06.2025 11:00
to 18.06.2025 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
2 996 896,54 MDL
Period of clarifications:
29 May 2025, 9:46 - 9 Jun 2025, 10:00
Submission of proposals:
9 Jun 2025, 10:00 - 18 Jun 2025, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Lucrări de „Finisarea izolării termice a pereților exteriori ai clădirii IMSP CS Cahul, fațadele ,,1-12” și ,,A-D””
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-3901, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, str. Ştefan cel Mare, 27
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
29 May 2025, 9:46
Date modified
29 May 2025, 15:26
Achizitii.md ID
21426196
MTender ID
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
formular nr.5 desfasurat.pdf
formular nr.5 desfasurat.pdf
Bidding Documents
-formular nr.5 desfasurat.pdf
29.05.25 09:46
anunt de participare 29.05.2025.pdf
anunt de participare 29.05.2025.pdf
Bidding Documents
-anunt de participare 29.05.2025.pdf
29.05.25 09:46
Date:
29 May 2025, 09:52
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Rugam publicarea caietului de sarcini in format Word.Multumim.
Answer (29 May 2025, 10:10):
Bună ziua, avem caiet de sarcini doar în format PDF
Date:
29 May 2025, 10:35
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Răspuns (29 mai 2025, 10:10):
Bună ziua, avem caiet de sarcini doar în format PDF. Cum este in format PDF cereti de la devizier si in format WORD...asta nu este imposibil.
Answer (29 May 2025, 15:19):
Bună ziua. Urmăriți actualizări.
Date:
29 May 2025, 11:04
Question's name:
motivul anularii primei proceduri de achizitie
Question:
motivul anularii primei proceduri de achizitie este neintemeiat si ridica mari semne de intrebare referitor la obiectivitatea, transparenta si corectitudinea procedurii anuntate de Dvs. !
in caietul de sarcini publicat pentru procedura de achizitie nr.2 fata de nr. 1 au fost schimbate doar cantitatile din p.8 din caietul de sarcini si anume " Desfaceri de tencuieli " din 45 m2 in 15 m2, ceea ce constituie cca 450 lei.
Diferenta de 450 lei constituie cca 0,015% din valoarea lucrarii, ceea ce se incadreaza perfect in categoria greseli aritmetice si nicidecum ERORI SI OMISIUNI ALE UNOR POZITII IN CAIETUL DE SARCINI, CEEA CE FACE IMPOSIBILA INCHEIEREA CONTRACTULUI.
Acest Circ ar trebui sa devina public !
Answer (29 May 2025, 14:32):
Stimate antreprenor! Dacă analizați atent caietul de sarcini, vedeți că la p. 8 era micșorată cantitatea și era omisă poz..35 la elaborarea primului caet de sarcini.
Date:
29 May 2025, 17:11
Question's name:
Raspuns de dragul raspunsului...
Question:
p.35 adaugat mai face inca 400 lei, pentru asta se anuleaza o procedura in care agentii economici au cheltuit deja mult mai multi bani pe garantii bancare ?
Bataie de joc, RUSINE VOUA !!!
Answer (30 May 2025, 08:33):
Stimate antreprenor! Analizați încă o dată caietul de sarcini, p.35 CE41A , și veți vedea că costul montarii capriorilor cu tratament antiseptic depășește cu mult suma de 400 lei.
Date:
30 May 2025, 09:45
Question's name:
Vizita santier
Question:
Putem prezenta Confirmarea vizitei santierul care a fost de la prima procedura ?
Answer (30 May 2025, 10:08):
Buna ziua. Da puteți.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK