Select the type of procedure
Commercial procurement
21424909
1
Enquiry period
with
27.05.2025 10:39
to 06.06.2025 08:00
to 06.06.2025 08:00
8 days left
2
Bidding period
with
06.06.2025 08:00
to 30.06.2025 08:00
to 30.06.2025 08:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
2 477 385 MDL
Period of clarifications:
27 May 2025, 10:39 - 6 Jun 2025, 8:00
Submission of proposals:
6 Jun 2025, 8:00 - 30 Jun 2025, 8:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Conform Caietului de sarcini și Formularului de deviz nr.1A.
La edificiul Judecătoriei Chișinău, sediul Ciocana str. M.Sadoveanu 24/1 (etapa III) se vor efectua lucrări de reparație capitale: a sistemului de încălzire, lucrari de finisare dupa montarea sistemei de incalzire, Etaj 1 (subsol), izolator, rampa, Sali de ședințe, Etaj 2 , fumuar conform listei cantităților de lucrări.
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2038, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, STR. ZELINSCHI,13
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
27 May 2025, 10:39
Date modified
28 May 2025, 9:10
Achizitii.md ID
21424909
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt de participare rep.ciocana.pdf
anunt de participare rep.ciocana.pdf
Bidding Documents
-
27.05.25 10:39
Date:
28 May 2025, 09:10
Question's name:
ISO
Question:
Buna ziua, legat de ISO, se poate de inlocuit cu certificate de conformitate? caci la moment nu detinem ISO.
Va multumesc
Answer (28 May 2025, 15:05):
Buna ziua.
Criteriile de calificare din Anuntul de participare, care au fost stabilite de către autoritatea contractantă pentru procedura de achizitii „Lucrari de reparații„ sunt obligatorii și au legătură directă cu obiectul achizitiei, complexitatea, volumul, durata, valoarea și natura contractului ce urmează a fi încheiat.
Conform Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări HG638/2020 (p.38), criteriile de calificare și selecție au ca scop demonstrarea eligibilității ofertantului sau candidatului, potențialului tehnic, profesional și economico-financiar, precum și respectarea standardelor de asigurare a calității și protecției mediului de către fiecare operator economic participant la procedură, potențial care trebuie să reflecte posibilitatea concretă a acestuia de a îndeplini contractul de achiziții publice de lucrări și de a soluționa eventualele dificultăți legate de îndeplinirea acestuia, în cazul în care oferta sa este declarată câștigătoare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK