Select the type of procedure
Commercial procurement
21419162
1
Enquiry period
with
16.05.2025 11:13
to 22.05.2025 13:02
to 22.05.2025 13:02
1 day left
2
Bidding period
with
22.05.2025 13:02
to 25.05.2025 14:02
to 25.05.2025 14:02
3
Auction
26.05.2025 15:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
666 650 MDL
Period of clarifications:
16 May 2025, 11:13 - 22 May 2025, 13:02
Submission of proposals:
22 May 2025, 13:02 - 25 May 2025, 14:02
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Achiziționarea sistemului de control acces și supraveghere video în clădirea administrativă din bd. Ștefan cel Mare și sfînt 162, mun. Chișinău, în conformitate cu cerințele stipulate in caietul de sarcini si anuntul de participare
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale, 1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
16 May 2025, 11:13
Date modified
20 May 2025, 13:02
Achizitii.md ID
21419162
MTender ID
CPV
42900000-5 - Diverse utilaje de uz general şi special
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
Bidding Documents
-anunt de participare
16.05.25 11:13
caiet de sarcini modificat .docx
Documents history
-
caiet de sarcini modificat .docx
ID: b22f6dc5-8a26-4d28-be29-08d318295830
Bidding Documents
-
caiet de sarcini .pdf
caiet de sarcini .pdf
ID: b22f6dc5-8a26-4d28-be29-08d318295830
Bidding Documents
Bidding Documents
-caiet de sarcini modificat
20.05.25 13:02
Date:
20 May 2025, 10:26
Question's name:
Anexe VS Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua! Specificatia tehnica si de pret difera de caietul de sarcini! Specificatiile contin 26 pozitii, caietul 38. Solicitam operarea modificarilor necesare
Answer (20 May 2025, 11:42):
Buna ziua! Stimate operator economic, in pct 37 al anului de participare, subpct 5 si subpct 6 este stipulat faptul ca : Servicii de montare, configurare, punere in funcțiune a sistemului, cu ulterioara deservire al întregului sistem și toate cheltuielile aferente transportului, lucrărilor de montare, setare și punere în funcțiune a sistemului, necesare pentru asigurarea unei funcționări optime, precum și instruirea a minimum 3 persoane, vor fi incluse în valoarea bunurilor aferente prezentei achiziții. De asemenea, în valoarea totală vor fi incluse și toate accesoriile și materialele necesare instalării, deci pct 27-38 din caietul de sarcini, sunt acele servicii , materiale si accesorii ce urmrază sa fie incluse in valoarea bunurilor aferente pozitia 1-26 din anuntul de participare. Adică bunul din procedura de achuzitia data - poziția 1-26 sunt bunurile ce fac parte din sistemul de control acces si supraveghere video! Multumim! O zi reusita!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK