1
Enquiry period
with 15.05.2025 10:32
to 26.05.2025 11:00
2
Bidding period
with 26.05.2025 11:00
to 02.06.2025 15:00
3
Auction
03.06.2025 15:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 605 000 MDL
Period of clarifications: 15 May 2025, 10:32 - 26 May 2025, 11:00
Submission of proposals: 26 May 2025, 11:00 - 2 Jun 2025, 15:00
Auction start date: 3 Jun 2025, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Servicii de mentenanță și suport tehnic a SIA „Crearea și circulația documentelor electronice între Serviciul Fiscal de Stat și Instituțiile Financiare - persoane juridice/fizice”
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Tănase, 7
Web site
---
The contact person
Full name
Balîca Evgheni
Contact phone
067381138
Purchase data
Date created
15 May 2025, 9:50
Date modified
15 May 2025, 10:32
Estimated value (without VAT)
605 000 MDL
The minimum downward of the price
6 050 MDL
Achizitii.md ID
21418174
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Constantin Tănase, 7
Contract period
4 Jun 2025 10:30 - 30 Dec 2025 10:30
List of positions
1)
Title
Servicii de suport tehnic și mentenanță corectivă a SIA „CCDE” CPV: 72267000-4 - Software maintenance and repair services
Quantity: 350.0
Unit of measurement: Ora
2)
Title
Servicii de suport tehnic și mentenanță adaptivă a SIA „CCDE” CPV: 72267000-4 - Software maintenance and repair services
Quantity: 750.0
Unit of measurement: Ora
Advertising
Documents of the procurement procedure

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

DEEPLACE

Normalized price: 605 000 MDL
Status: Winner
Reason: Urmare a examinării ofertei operatorului economic, s-a stabilit că ofertantul întrunește cerințele de calificare, oferta tehnică corespunde specificațiilor solicitate, iar oferta de preț se încadrează în valoarea estimată, astfel a fost desemnată câștigătoare a procedurii de achiziții în cauză.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications