Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
12.05.2025 13:45
to 15.05.2025 11:00
to 15.05.2025 11:00
2 days left
2
Bidding period
with
15.05.2025 11:00
to 20.05.2025 11:00
to 20.05.2025 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
155 000 MDL
Period of clarifications:
12 May 2025, 13:45 - 15 May 2025, 11:00
Submission of proposals:
15 May 2025, 11:00 - 20 May 2025, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Achiziționarea și montarea ferestrelor și ușilor cu profil din PVC
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tudor Vladimirescu, 6
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
12 May 2025, 13:45
Date modified
12 May 2025, 13:45
Achizitii.md ID
21416475
MTender ID
CPV
44200000-2 - Produse structurale
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lot 1 - Achiziția și montarea ferestrelor și ușilor la clădirea administrativă str. Ginta Latină, 19/3
Budget: 28000.0 MDL
Active
Lot nr. 2 - Lot 2 - Achiziția și montarea ferestrelor și ușilor la
baza de producere sectorul nr. 1 str. N. Zelinski, 12/6
Budget: 29000.0 MDL
Active
Lot nr. 3 - Lot 3 - Achiziția și montarea ferestrelor și ușilor la baza de producere, sectorul nr. 4, str. Valea Crucii, 4/6
Budget: 24000.0 MDL
Active
Lot nr. 4 - Lot 4 - Achiziția și montarea ferestrelor și ușilor la clădirea PTC 3123 din str. Aerodromului, 7/5
Budget: 19000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK