1
Enquiry period
with 07.05.2025 16:37
to 12.05.2025 11:00
2
Bidding period
with 12.05.2025 11:00
to 15.05.2025 16:00
2 days left
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Bidding period
Estimated value without VAT 170 000 MDL
Period of clarifications: 7 May 2025, 16:37 - 12 May 2025, 11:00
Submission of proposals: 12 May 2025, 11:00 - 15 May 2025, 16:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Advertising
Subscribe
Advertising

Conform Caietului de sarcini și Formularului de deviz (Anexa nr. 23 la Documentația standard aprobată prin Ordinul Ministrului Finanţelor nr. 69 din 7 mai 2021)

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Full name
Natalia Postolachi
Contact phone
022-50-4833
Purchase data
Date created
7 May 2025, 16:37
Date modified
7 May 2025, 22:36
Achizitii.md ID
21415614
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Advertising
Documents of the procurement procedure
anexa nr. 25 modelul contractului.signed.pdf anexa nr. 25 modelul contractului.signed.pdf
Bidding Documents
anexa nr. 25 modelul contractului.signed.pdf
7.05.25 16:37
anexe la documentatia standard (lucrari).signed.pdf anexe la documentatia standard (lucrari).signed.pdf
Bidding Documents
anexe la documentatia standard (lucrari).signed.pdf
7.05.25 16:37
declaratie de eligibilitate.docx
Bidding Documents
declaratie de eligibilitate.docx
7.05.25 16:37
propunere financiară .signed.pdf propunere financiară .signed.pdf
Bidding Documents
propunere financiară .signed.pdf
7.05.25 16:37
declaratie de eligibilitate.signed.pdf declaratie de eligibilitate.signed.pdf
Bidding Documents
declaratie de eligibilitate.signed.pdf
7.05.25 16:37
caiet de sarcini .signed.pdf caiet de sarcini .signed.pdf
Bidding Documents
caiet de sarcini .signed.pdf
7.05.25 16:37
declaratie beneficiari efectivi .signed.pdf declaratie beneficiari efectivi .signed.pdf
Bidding Documents
declaratie beneficiari efectivi .signed.pdf
7.05.25 16:37
anexe la documentatia standard (lucrari).docx
Bidding Documents
anexe la documentatia standard (lucrari).docx
7.05.25 16:37
declaratie beneficiari efectivi.doc
Bidding Documents
declaratie beneficiari efectivi.doc
7.05.25 16:37
anunt de participare .signed.pdf anunt de participare .signed.pdf
Bidding Documents
anunt de participare .signed.pdf
7.05.25 16:37
propunere financiară.docx
Bidding Documents
propunere financiară.docx
7.05.25 16:37
caiet de sarcini .docx
Bidding Documents
caiet de sarcini .docx
7.05.25 16:37
Date:
7 May 2025, 22:36
Question's name:
cerinte
Question:
stimata AC, la o procedura de achizitii mici impuneti cerinte ca la o licitatie. agentii economici care au rulaj de 2-3 mil pe an si nu au avizul nu au posibilitate sa participe. Solicitam respectuos sa actualizati cerintele de participare in corespundere cu suma alocata.
Answer (8 May 2025, 13:49):
Stimate operator economic, Vă aducem la cunoștință că, inițierea și desfășurarea procedurilor de achiziție se realizează în conformitate cu cadrul normativ in vigoare, si anume, conform Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, Hotărârii Guvernului nr. 870/2022 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mica, Documentației standard aprobată prin Ordinul Ministrului Finanţelor nr. 69 din 7 mai 2021, Hotărârii Guvernului nr. 638/2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări. Astfel, conform cap. II, pct.23 din Hotărârea Guvernului nr. 870/2020 cu privire la achizițiile publice de valoare mica, autoritatea contractantă stabilește criteriile de calificare și selecție a ofertanților/candidaților utilizate în cadrul procedurii de achiziție publică de lucrări sunt: 1) eligibilitatea ofertantului; 2) capacitatea de exercitare a activității profesionale; 3) situația economică și financiară; 4) capacitatea tehnică și/sau profesională; 5) standardele de asigurare a calității; 6) standardele de protecție a mediului. Astfel, operatorul economic urmează să demonstreze capacitatea de exercitare a activității profesionale, cât și cea tehnică și/sau profesională, conform cerințelor stabilite în documentația de atribuire de către autoritatea contractantă.
Date:
8 May 2025, 08:27
Question's name:
Cerințe de calificare
Question:
Bună ziua. Stimată AC, la desfășurarea procedurii de achiziții cu costuri mici se solicită pachetul minim de documente. Condițiile stipulate de Dumneavoastră în Anunțul de participare se solicită în cazul sumelor mai mari de 1 milion de lei. Insistăm să fie actualizate cerințele de calificare, pentru evitarea unor eventuale contestații. Vă mulțumim.
Answer (8 May 2025, 13:49):
Stimate operator economic, Vă aducem la cunoștință că, inițierea și desfășurarea procedurilor de achiziție se realizează în conformitate cu cadrul normativ in vigoare, si anume, conform Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, Hotărârii Guvernului nr. 870/2022 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mica, Documentației standard aprobată prin Ordinul Ministrului Finanţelor nr. 69 din 7 mai 2021, Hotărârii Guvernului nr. 638/2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări. Astfel, conform cap. II, pct.23 din Hotărârea Guvernului nr. 870/2020 cu privire la achizițiile publice de valoare mica, autoritatea contractantă stabilește criteriile de calificare și selecție a ofertanților/candidaților utilizate în cadrul procedurii de achiziție publică de lucrări sunt: 1) eligibilitatea ofertantului; 2) capacitatea de exercitare a activității profesionale; 3) situația economică și financiară; 4) capacitatea tehnică și/sau profesională; 5) standardele de asigurare a calității; 6) standardele de protecție a mediului. Astfel, operatorul economic urmează să demonstreze capacitatea de exercitare a activității profesionale, cât și cea tehnică și/sau profesională, conform cerințelor stabilite în documentația de atribuire de către autoritatea contractantă.
Date:
8 May 2025, 14:02
Question's name:
clarificare
Question:
Stimată AC, cunoaștem foarte bine legislația cu privire la desfășurarea diferitor tipuri de achiziții publice. Și agenți economici beneficiază de instruiri din partea Agenției de achiziții publice. Prevederile menționate de Dvs se referă la AVM în mare parte în cazul criteriului de atribuire calitate - cost; preț - calitate. Nu transformați achiziția simplifictă în licitație publică. Insistăm pe solicitările menționate mai sus de alți antreprenori.
Answer (8 May 2025, 14:46):
Stimate operator economic, Ofertele urmează a fi depuse conform cerințelor stabilite în documentația de atribuire de către autoritatea contractantă. În cazul în care aveți altă opinie, solicităm să indicați concret actul normativ care justifică cele invocate. Conform actelor normative în domeniu, există criterii de evaluare și criterii de atribuire, care nu trebuie confundate.
Date:
8 May 2025, 14:53
Question's name:
clarificare
Question:
Prin astfel de condiții de participare sunt favorizați în mod direct agenți economici mari, încălcând drepturile celorlalți. Vom sesiza consiliul concurenței și agenția achizițiilor publice pentru a clarifica situația dată. Vă mulțumim pentru răspunsuri oferite.
Answer (12 May 2025, 08:44):
Ofertele urmează a fi depuse conform cerințelor stabilite în documentația de atribuire de către autoritatea contractantă.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.