Select the type of procedure
Commercial procurement
21415445
Serviciilor de verificare a proiectului de execuție pentru lucrările de Reabilitare a tronsonului de cale ferată afectat în urma tasărilor neomogene de teren, apărute din cauza calamităților naturale, a sectorului de teren din s. Văleni, r-nul Cahul, pe segmentul de aproximativ de 360m (de la PC-729+00 până la PC-732+60)
1
Enquiry period
with
07.05.2025 14:10
to 13.05.2025 14:00
to 13.05.2025 14:00
2
Bidding period
with
13.05.2025 14:00
to 22.05.2025 10:00
to 22.05.2025 10:00
1 day left
3
Auction
23.05.2025 15:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Bidding period
Estimated value without VAT
363 984 MDL
Period of clarifications:
7 May 2025, 14:10 - 13 May 2025, 14:00
Submission of proposals:
13 May 2025, 14:00 - 22 May 2025, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Bidding period
Conform Caietului de sarcini. Anexa nr. 1
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vlaicu Pîrcălab, 48
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
7 May 2025, 14:10
Date modified
12 May 2025, 13:18
Achizitii.md ID
21415445
MTender ID
CPV
71300000-1 - Servicii de inginerie
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Active
Documents of the procurement procedure
Invitația de participare .pdf
Invitația de participare .pdf
tenderNotice
Invitație de participare
7.05.25 14:10
Anexa 2, Anexa 3.docx
Bidding Documents
Anexa 2 - Formularul ofertei
Anexa 3 - Declarația
7.05.25 14:10
Caiet de sarcini.pdf
Caiet de sarcini.pdf
Technical Specifications
Caiet de sarcini, Anexa 1
7.05.25 14:10
Date:
12 May 2025, 13:18
Question's name:
Clarificare
Question:
La pct.5 din tabelul privind eligibilitatea operatorilor economici este menționat, că termenul de plată se efectuează în decurs de 30 zile calendaristice, în două tranșe: Tranșa 1 - după prezentarea
Raportului de verificare și ștampilarea proiectului și Tranșa 2 - după terminarea lucrărilor. Ce se are în vedere după terminarea lucrărilor și ce fel de lucrări ?
Answer (13 May 2025, 13:54):
Bună ziua. Urmare a deciziei Grupului de Lucru a Î.S.CFM, comunicăm urmatoarele.
Se propune următorul termen de achitare.
Tranșa 1 - 20% din suma contractului în decurs de 10 zile lucrătoare
Tranșa 2 - 80% din suma contractului în decurs de 30 zile lucrătoare după prezentarea
Raportului de verificare și ștampilarea proiectului și devizului de cheltuieli.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK