Status Cancelled
Estimated value without VAT 200 000 MDL
Period of clarifications: 6 May 2025, 16:27 - 8 May 2025, 15:30
Submission of proposals: 8 May 2025, 15:30 - 14 May 2025, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de reparație curentă a edificiului CM Cantemir din str. Basarabia, nr.4, or. Cantemir

Information about the cancellation
The reason of cancellation
În temeiul prevederilor pct. 93 din Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări, aprobată prin Ordinul Ministrului Finanţelor nr. 69 din 07.05.2021, se anulează procedura de atribuire a contractului de achiziții publice privind achiziționarea lucrărilor de reparație curentă a edificiului CM Cantemir din str. Basarabia, nr. 4, or. Cantemir.
Date of cancellation
11 Jul 2025, 16:47
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
The contact person
Full name
Natalia Postolachi
Contact phone
022-50-4833
Purchase data
Date created
6 May 2025, 16:27
Date modified
11 Jul 2025, 16:48
Achizitii.md ID
21415154
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Date:
8 May 2025, 08:46
Question's name:
cerinte
Question:
Bună ziua. Stimată AC, la desfășurarea procedurii de achiziții cu costuri mici se solicită pachetul minim de documente. Condițiile stipulate de Dumneavoastră în Anunțul de participare se solicită în cazul sumelor mai mari de 1 milion de lei. Insistăm să fie actualizate cerințele de calificare, pentru evitarea unor eventuale contestații. Vă mulțumim.
Answer (8 May 2025, 15:19):
Stimate operator economic, Vă aducem la cunoștință că, inițierea și desfășurarea procedurilor de achiziție se realizează în conformitate cu cadrul normativ in vigoare, si anume, conform Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice, Hotărârii Guvernului nr. 870/2022 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mica, Documentației standard aprobată prin Ordinul Ministrului Finanţelor nr. 69 din 7 mai 2021, Hotărârii Guvernului nr. 638/2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări. Astfel, conform cap. II, pct.23 din Hotărârea Guvernului nr. 870/2020 cu privire la achizițiile publice de valoare mica, autoritatea contractantă stabilește criteriile de calificare și selecție a ofertanților/candidaților utilizate în cadrul procedurii de achiziție publică de lucrări sunt: 1) eligibilitatea ofertantului; 2) capacitatea de exercitare a activității profesionale; 3) situația economică și financiară; 4) capacitatea tehnică și/sau profesională; 5) standardele de asigurare a calității; 6) standardele de protecție a mediului. Astfel, operatorul economic urmează să demonstreze capacitatea de exercitare a activității profesionale, cât și cea tehnică și/sau profesională, conform cerințelor stabilite în documentația de atribuire de către autoritatea contractantă.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.