Select the type of procedure
21414756
1
Enquiry period
with
05.05.2025 18:25
to 15.05.2025 09:00
to 15.05.2025 09:00
2
Bidding period
with
15.05.2025 09:00
to 26.05.2025 10:00
to 26.05.2025 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Bidding period
Estimated value without VAT
14 203 375 MDL
Period of clarifications:
5 May 2025, 18:25 - 15 May 2025, 9:00
Submission of proposals:
15 May 2025, 9:00 - 26 May 2025, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Bidding period
Continuarea și darea în exploatare a Complexului de asigurare cu apă potabilă a satelor din r-nul Hîncesti
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Gheorghe Tudor nr.5
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
5 May 2025, 18:14
Date modified
13 May 2025, 8:36
Achizitii.md ID
21414756
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
202505051819_Lista cu cantități de lucrări. Platforma A. montarea utilajului.docx
Bidding Documents
-
5.05.25 18:25
202505051819_Lista cu cantități de lucrări. Platforma A. Priza de apă.docx
Bidding Documents
-
5.05.25 18:25
202505051819_Lista cu cantități de lucrări. Punerea în funcțiune.docx
Bidding Documents
-
5.05.25 18:25
202505051819_Lista cu cantități de lucrări. Alimentare cu energie electrică.docx
Bidding Documents
-
5.05.25 18:25
Date:
13 May 2025, 08:36
Question's name:
p. 26 din anuntul de participare
Question:
Bună ziua, rugăm respectuos să clarificați în care din fisirerele publicate în cadrul procedurii de achiziție găsim modelul Declarației privind compatibilitatea utilajului ce urmează a fi instalat, menționat in p. 26 din anunțul de participare.
Answer (15 May 2025, 08:36):
Buna ziua. Declarația se face in formă liberă pe propria raspundere.
Date:
13 May 2025, 09:54
Question's name:
Punctul 12 din anunt de participare
Question:
Hristos a Inviat! La punctul 12 indicati ca termenul de executare este de 6 luni din data semnarii contractului. Nu e corect mentionat. Inceputul termenului de executare este clar mentionat si in documentatia standard, contract de antrrepriza model, publicata de dvs, unde scrie expres ,,Durata de execuţie a lucrărilor contractate este de _________ luni și zile___după primirea ordinului de începere a execuţiei şi asigurării lucrului ritmic de către beneficiar-ordonatorul de credite,,
De asta rugam frumos sa modificat in anunt, ca termenul de executie incepe din momentul eliberarii ordinului de incepere a lucrarilor.
Answer (15 May 2025, 08:37):
Bună ziua. Termenul va fi calculat din momentul emiterii ordinului de incepere a lucrărilor, care se va emite la data semnarii contractului.
Date:
13 May 2025, 09:57
Question's name:
Continuare
Question:
Totodata, dvs indicati termen de executie 6 luni, termen de valavilitate a contractului 31.12.2025 si termen de valabilitate a ofertei de 60 zile. Mai adaugam riscul de aparitie a contestatiilor, apoi termenul de asteptare si inregistrare a contractului si avem in final incompatibilitatea termenilor indicati de dvs, respectiv nu va fi posibil de executat proiectul 6 luni in anul 2025. Revizuiti va rog acesti termeni, ca nu sunt reali. Multumesc
Answer (15 May 2025, 08:37):
Termenul este calculat reieșind din mijlaocele fiannciare alocate pentru anul acesta.
Date:
13 May 2025, 10:00
Question's name:
Punctul 16, subpucntul 7 din anunt de participare
Question:
In acest punct cereti utilaj conform Formularului nr.3. Nu e corect aceasta cerinta formulata, deoarece utilajul indicat in acest formular este depasit de timp si nu este neaparat util in teren, fiind totodata indicate si norme vechi. De asta rugam sa indicati concret ce utilaj solicitati sau lasati la discretia OE. Multumesc
Answer (15 May 2025, 08:38):
Este un obiect început, care urmează a fi finisat, suntem in imposibilitate de a accepta alt utilaj decît cel instalat.
Date:
13 May 2025, 10:01
Question's name:
Punctul 16, subpucntul 8 din anunt de participare
Question:
Aceeasi situatie si la punctul 8 cu personalul ce va executa lucrarile
Answer (15 May 2025, 08:38):
Raspuns oferit anterior
Date:
13 May 2025, 10:04
Question's name:
Punctul 16, subpucntul 25 din anunt de participare
Question:
Ce treaba are ISO 50001 cu licitatia dvs? In baza la ce lege solicitati acest ISO? Dvs macar stiti la ce domeniu el se refera? Nu este relevant acest ISO pentru licitatia legata de apeduct. Rugam sa excludeti acest punct
Answer (15 May 2025, 08:39):
Avîd in vedere că proiectul prevede lucrări de electricitate, automatizare și punere in functiune, certificatul solicitat este esențial.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK