Select the type of procedure
21414499
1
Enquiry period
with
05.05.2025 13:15
to 13.05.2025 13:10
to 13.05.2025 13:10
4 hours left
2
Bidding period
with
13.05.2025 13:10
to 23.05.2025 13:11
to 23.05.2025 13:11
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
120 000 MDL
Period of clarifications:
5 May 2025, 13:15 - 13 May 2025, 13:10
Submission of proposals:
13 May 2025, 13:10 - 23 May 2025, 13:11
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Servicii privind studiile și cercetările preventive pentru lucrările de restaurare și reabilitare a imobilului din mun. Chișinău, str. Mitropolit Gavril Bănulescu Bodoni nr. 35”
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Marii Adunari Nationale piata nr.1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
5 May 2025, 13:10
Date modified
5 May 2025, 17:20
Achizitii.md ID
21414499
MTender ID
CPV
71200000-0 - Servicii de arhitectură şi servicii conexe
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
202505051311_Anunt de participare Studii preventive .semnat.pdf
Bidding Documents
Anunț de participare
5.05.25 13:15
Servicii privind studiile și cercetările preventive pentru lucrările de restaurare și reabilitare a imobilului din mun. Chișinău, str. Mitropolit Gavril Bănulescu Bodoni nr. 35”
Date:
5 May 2025, 17:20
Question's name:
Tema de proiect
Question:
Anexați vă rog Tema de Proiect. Ce compartimente trebuie de făcut, (Releveu, schiță, proiect, PG, SA, rețele etc.) ? Topografie, acte cadastrale, poze.
Answer (6 May 2025, 09:19):
Toată informația solicitată o găsiți în anuțul de participare.
Date:
8 May 2025, 19:01
Question's name:
Caiet de sarcini anexa 21 a Documentației Sdandard
Question:
Vă rog respectuos să vă conformați legein nr. 131 privind achizițiile publice și să publicați Caietul de Sarcini coform Documentației Standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii (anexa 21), aprobată de Ministerul Finanţelor. Lipsa caietului de sarcini prezintă încălcarea legii nr. 131, minim a articolulului 34 aliniat 1 și articolului 50.
De asemeni nu ați publicat Documentația Standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servici aprobată de Ministerul Finanţelor.
Answer (12 May 2025, 08:36):
Tipul achiziției publicate este de valoare mică, în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 870 /2022 ”pentru aprobarea Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mică”. Astfel toată informația o găsiți în anunțul de participare publicat.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK