Select the type of procedure
Commercial procurement
21413507
1
Enquiry period
with
30.04.2025 14:32
to 10.05.2025 10:00
to 10.05.2025 10:00
2
Bidding period
with
10.05.2025 10:00
to 22.05.2025 10:00
to 22.05.2025 10:00
18 hours left
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Bidding period
Estimated value without VAT
7 504 831,65 MDL
Period of clarifications:
30 Apr 2025, 14:32 - 10 May 2025, 10:00
Submission of proposals:
10 May 2025, 10:00 - 22 May 2025, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Bidding period
“Reabilitarea sistemului de alimentare cu apa potabila s. Balabanesti r-ul Criuleni. Obiect S-13/2022-A-1-TH, r-nul Criuleni” și “Reabilitarea și extinderea sistemului de canalizare din Bălăbănești, r-ul Criuleni”
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 4811, MOLDOVA, Criuleni, s.Bălăbăneşti, Balabanesti
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
30 Apr 2025, 14:32
Date modified
30 Apr 2025, 18:34
Achizitii.md ID
21413507
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Reabilitarea și extinderea sistemului de alimentare cu apă din Bălăbănești, r-ul Criuleni
Budget: 5052158.64 MDL
Active
Lot nr. 2 - Reabilitarea și extinderea sistemului de canalizare din Bălăbănești, r-ul Criuleni
Budget: 2452673.01 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini deviz_compressed.pdf
caiet de sarcini deviz_compressed.pdf
Bidding Documents
-
30.04.25 14:32
Date:
30 Apr 2025, 18:34
Question's name:
Proiect
Question:
Publicați proiectul
Answer (2 May 2025, 08:21):
Proiectul este disponibil pe suport de hârtie la sediul primăriei.
Date:
3 May 2025, 12:40
Question's name:
Anunt
Question:
Ce fel de formular nr.8 solicitati? Da calcul la cheltuieli pentu electricitate si apa? Ce fel de cerinte sunt acestea? De unde le-ati luat?
Answer (5 May 2025, 11:51):
Conform p.16, subp.2 Anunț de participare. Indicați calculul pentru energie electrică și calcul pentru apă conform CP L.01.01-2012 Anexa B (normativă). Obiectul include lucrări care necesită consum de apă și energie electrică (exemplu: spălarea cu apă a țevilor din PVC).
Date:
3 May 2025, 12:41
Question's name:
Salariu
Question:
Dvs nu puteti impune ce salariu companiile sa indice. 94,6 lei/h asta e valoare maxima care poate fi pusa, dar nu obligatorie. Cine va pune mai putin ii veti exclude de la licitatie?
Excludeti aceasta din anunt
Answer (5 May 2025, 11:51):
Referitor la observațiile privind salariul de 94,60 lei/oră mentionat la punctul 22, dorim să clarificăm următoarele aspecte:
Calitatea lucrărilor-Stabilirea unui salariu corespunzător pentru muncitorii constructori este esențială pentru obținerea unei lucrări de calitate. Experiența și competențele necesare pentru realizarea unor lucrări conforme cu standardele impun o remunerare adecvată.
Respectarea prevederilor legale-La calcularea valoriui estimate, ne-am bazat pe prevederile Ordinului nr.124 din 16.08.2024 al Ministerului Econokmiei și Infrastructurii al RM, prin care a fosat aprobat Amendamentul CPL 01.02.2012/A3 2024 ”Economia Construcțiilor, Infrastructurii„ pentru determinarea cheltuielilor de deviz privind salarizarea în construcții. Conform acestui act normativ, salariul mediu pe oră al muncitorilor constructori este de 94,60 lei/oră, fiind inclus în devizele de cheltuieli supuse verificării (AVIZ DE VERIFICARE Nr.29/09.04.2025).
Condiții echitabile pentru toți ofertanții-Salariul menționat nu reprezintă o impunere arbitrară, ci un reper utilizat pentru determinarea valorii estimate a proiectului, asigurând astfel condiții egale pentru toți operatorii economici care doresc să participe.
Optimizarea costurilor-Subliniem că aveți posibilitatea de a ajusta alte categorii de cheltuieli (ex. beneficii, transport, regie), în funcție de capacitatea dumneavoastră de gestionare eficientă a resurselor, fără a compromite că această abordare nu îngrădește drepturile dumneavoastră de gestionare eficientă a resurselor, fără a compromite salariile muncitorilor și implicit calitatea lucrărilor.
Prin urmare, considerăm că această abordare nu îngrădește drepturile dumneavoastră, ci urmărește utilizarea eficientă a banilor publici și creșterea standardelor de execuție în construcții.
Obligatoriu, conform cerințelor p.22 subp.22.2 al anunțului de participare stabilite de grupul de lucru pentru achiziții.
Date:
3 May 2025, 12:46
Question's name:
AVIZ DE VERIFICARE Nr. 23/09.04.2025
Question:
Ce fel de aviz e acesta>?
Answer (5 May 2025, 11:51):
AVIZ DE VERIFICARE Nr.23/09.04.2025 este avizul de verificare a devizelor de cheltuieli.
Date:
3 May 2025, 12:48
Question's name:
Word
Question:
Rugam sa publicati varianta Word a caietului de sarcini
Answer (5 May 2025, 11:56):
In conformitate cu documentele atasate la Anuntul de participare:Caietul de sarcini si Formularul 1B desfasurat in format PDF
Date:
5 May 2025, 12:46
Question's name:
formularul 8,calculul pt energia electrica,calculul pt apa.
Question:
conf. Documentatiei Standard pct 8.7. Costurile pentru consumul de utilităţi, precum şi cel al contoarelor sau al altor aparate de măsurat
se suportă de către Antreprenor. În cazul mai multor antreprenori, costurile se suportă proporţional
de către aceştia.
se pare ca este expres stipulat regulile de functionare.
de ce solicitati aceste calcule,care este rationamentul prezentei solicitari?
Answer (8 May 2025, 09:06):
elaborati devizele in conformitate cu oferta Dvs
Date:
5 May 2025, 17:31
Question's name:
1 lot,2 loturi
Question:
si totusi,se va depune pt ambele loturi separat,sau o singura oferta pt ambele loturi?
Answer (8 May 2025, 09:03):
Puteti depune oferta pentru ambele loturi.
Date:
6 May 2025, 08:45
Question's name:
Anunt de participare. p. 10. În cazul în care contractul este împărțit pe loturi, un operator economic poate depune oferta (se va selecta): 1) Pentru un singur lot; 2) Alte limitări privind numărul de loturi care pot fi atribuite aceluiași ofertant NU SE APLICĂ
Question:
p. 10. În cazul în care contractul este împărțit pe loturi, un operator economic poate depune
oferta (se va selecta):
1) Pentru un singur lot;
2) Alte limitări privind numărul de loturi care pot fi atribuite aceluiași ofertant NU SE APLICĂ
Intrebarea: evaluarea va fi pentr loturi aparte sau un singur lot ?
Answer (8 May 2025, 09:03):
Puteti depune oferta pentru ambele loturi.
Date:
8 May 2025, 08:40
Question's name:
anunt de participare
Question:
va rog sa publicati si rechizitele bancare pentru transferul garantiei pentru oferta la contul AC
Answer (8 May 2025, 09:04):
solicitam garantie depusa la banca conform anexei nr. 9
Date:
8 May 2025, 12:26
Question's name:
Proiect
Question:
Rugam sa publicati proiectul, nu putem sa ne apropiem nu suntem la in apropiere . pentru a face o oferta corecta
Answer (8 May 2025, 13:31):
Din motive tehnice, nu putem incarca pe platforma proiectul. Puteti face cunostinta cu proiectul pe suport de hirtla la sediul primariei.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK