Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
29.04.2025 11:47
to 08.05.2025 12:00
to 08.05.2025 12:00
8 days left
2
Bidding period
with
08.05.2025 12:00
to 23.05.2025 16:00
to 23.05.2025 16:00
3
Auction
26.05.2025 15:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Enquiry period
Estimated value without VAT
6 000 000 MDL
Period of clarifications:
29 Apr 2025, 11:47 - 8 May 2025, 12:00
Submission of proposals:
8 May 2025, 12:00 - 23 May 2025, 16:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Enquiry period
Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2000, MOLDOVA, Ialoveni, locality, Ialoveni, Mileştii Mici
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
29 Apr 2025, 11:14
Date modified
29 Apr 2025, 15:50
Achizitii.md ID
21412369
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Amenajarea restaurantului ”Mileștii Mici” în galeriile subterane ale Î.S ”CVC ”Mileștii Mici”
Budget: 6000000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Anexa_5_Declarația_privind_neîncadrarea_în_situațiile_prevăzute_la_art.16_alin.2_lit.a_din_Legea_nr._2462017 (5)
Bidding Documents
Declarație
29.04.25 11:47
Date:
29 Apr 2025, 15:50
Question's name:
Vă rugăm să modificați punctul 12 din anunțul de participare.
Question:
Articolul 21 din Legea nr. 131, prevede: (2) În sensul alin. (1) lit. c), cifra de afaceri anuală minimă impusă operatorilor economici nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului.
Prin urmare, considerăm oportun de stabili cifra anuală de afaceri în limita valorii estimative publicate.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK